اسمارتفون پرچمدار شارپ با نام AQUOS zero2 به همراه دو تلفن دیگر معرفی شد

کمپانی شارپ از اسمارتفون پرچمدار جدید خود با نام AQUOS zero2 و دو میان‌رده جدید با نام‌های sense3 و sense3 plus رونمایی کرد. تلفن‌های هوشمند شارپ در قالب نام AQUOS معرفی شده‌اند.

AQUOS zero2

این تلفن دارای صفحه‌نمایش منحنی 6.4 اینچ OLED با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز است. نرخ تازه‌سازی نمایشگر AQUOS zero2 دو برابر نمایشگر اسمارتفون گیمینگ Asus ROG Phone II است. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که تجربه جدیدی را در هنگام کار با این تلفن داشته باشیم. هم‌چنین، شارپ با افتخار اعلام می‌کند که این تلفن، سبک‌ترین تلفن هوشمند 6 اینچی با وزن 143 گرم است.

اسمارتفون شارپ AQUOS zero2

نمایشگر این هندست دارای رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و شکاف قطره‌ای برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسل است. یک سنسور اثر‌انگشت در زیر صفحه‌نمایش و یک سیستم تشخیص چهره برای بازکردن قفل تلفن در آن وجود دارد. مجموعه دوربین دوگانه AQUOS zero2 از یک لنز اصلی 12 مگاپیکسل با میزان گشودگی f/1.7 دریچه دیافراگم و یک لنز الترا‌واید با کیفیت 20 مگاپیکسل (دریچه دیافراگم f/2.4) تشکیل شده است.

در داخل بدنه تلفن، تراشه به‌روز و قدرتمند اسنپدراگون 855 به همراه حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت از نوع UFS 3.0 توسط شارپ تعبیه شده است. ظرفیت شارژدهی باتری این تلفن به 3130 میلی‌آمپر می‌رسد که نسبت به نرخ بالای تازه‌سازی نمایشگر از ظرفیت کمی برخوردار است.

اسمارتفون شارپ AQUOS zero2

این هندست به لطف استاندارد‌های IPX5 ،IPX8 و IP6X ضدآب و ضد گرد‌ و غبار است. اسمارتفون AQUOS zero2 همراه با سیستم‌عامل اندروید 10 به بازار عرضه خواهد شد. پرچمدار جدید شارپ در رنگ‌های مشکی (Astro Black) و سفید (Misty White) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هنوز هیچ جزییاتی از قیمت‌گذاری این تلفن منتشر نشده است، اما طبق گفته شارپ، فروش این گوشی از ماه دسامبر (آذر) آغاز می‌شود.

AQUOS sense3

میان‌رده جدید کمپانی ژاپنی شارپ از پنل 5.5 اینچی IGZO با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 استفاده می‌کند. در حاشیه بالایی این نمایشگر، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و در حاشیه پایینی آن نیز یک اسکنر اثرانگشت قرار گرفته است.

در پشت بدنه AQUOS sense3 از یک دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو‌ها استفاده می‌شود. لنز اصلی این مجموعه دوگانه با کیفیت 12 مگاپیکسل و لنز الترا‌واید نیز با همان کیفیت لنز اصلی و گشودگی f/2.4 دریچه دیافراگم در گوشه بدنه پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند.

این میان‌رده از تراشه اسنپدراگون 630 و حافظه رم 4 گیگابایت برای پردازش اطلاعات بهره می‌گیرد. ظرفیت حافظه داخلی هم به 64 گیگابایت می‌رسد. وظیفه تامین انرژی موردنیاز AQUOS sense3 برعهده باتری 4000 میلی‌آمپری است. نرم‌افزار تلفن، توسط اندروید 9 (پای) اجرا می‌شود.

AQUOS sense3 plus

پنل صفحه‌نمایش 6 اینچی این هندست نیز همانند برادر خود، از نوع IGZO است. این نمایشگر، توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس را دارد. هم‌چنین، اسپیکر‌های استریو دوگانه و پشتیبانی آن‌ها از فناوری دالبی اتموس (Dolby Atmos) نیز تجربه خوبی را در هنگام شنیدن صداها به شما منتقل می‌کند. دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل در بالای تلفن و حسگر اثرانگشت هم در پایین تلفن مشاهده می‌شود.

اسمارتفون AQUOS sense3 plus از چیپست اسنپدراگون 636 در کنار یک رم 6 گیگابایتی استفاده می‌کند. هم‌چنین، در بخش حافظه داخلی آن نیز دو گزینه 64 یا 128 گیگابایت در اختیار مشتریان قرار دارد.

باتری میان‌رده جدید شارپ با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر در بدنه تلفن به وظیفه اصلی خود، یعنی تامین انرژی AQUOS sense3 plus عمل می‌کند. در بخش نرم‌افزاری، سیستم‌عامل اندروید 9 (پای) مسئولیت اجرای نرم‌افزار گوشی را برعهده دارد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه تلفن‌های sense3 در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH