گوشی تاشو موتورولا ریزر تا پایان امسال رونمایی می‌شود

در ماه‌های اخیر، اخبار و شایعات فراوانی درباره گوشی تاشو موتورولا ریزر و همچنین زمان معرفی آن وجود داشته است. با این‌حال احتمال زیادی وجود دارد که این هندست جدید تا پایان امسال رونمایی شود.

برخلاف گلکسی فولد سامسونگ و میت X هواوی، هندست ریزر جدید، از گوشی به تبلت تبدیل نخواهد شد، بلکه به تقلید از گوشی‌های ریزر کلاسیک، یک دیزاین صدفی با یک نمایشگر تاشونده خواهد داشت. البته لنوو در یک کنفرانس مطبوعاتی، یک رندر از آن را به نمایش گذاشت، اما اینکه دستگاه در واقعیت چه ظاهری خواهد داشت، در حال‌حاضر تنها می‌توان به حدس‌وگمان بسنده کرد.

به نظر می‌رسد که اولین اسمارتفون تاشو موتورولا، علاوه بر صفحه نمایش تاشونده، در یک چیز دیگر نیز با گلکسی فولد و میت X مشترک باشد؛ تاخیرها. پیش از این، شایعاتی وجود داشت که ریزر جدید در ماه فوریه عرضه خواهد شد، این در حالی بود که شایعات دیگر، خبر از راه‌اندازی آن در تابستان می‌دادند.

خب، تابستان هم تمام شد و خبری از آن نشد. با این‌حال، جدیدترین اطلاعات به‌دست‌آمده حاکی از آن است که موتورولا اولین گوشی تاشو خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد. این خبر، لااقل براساس گفته‌های یک منبع نزدیک به شرکت بوده که با وب‌سایت CNET مصاحبه کرده است.

البته ذکر این نکته مهم است که معرفی هندست تا پایان امسال، لزوما به این معنی نخواهد بود که فروش آن نیز در همان تاریخ شروع خواهد شد. شرکت‌های بزرگ‌تری مانند سامسونگ و هواوی هم با وجود اینکه گوشی‌های تاشو خود را خیلی زود رونمایی کردند، اما در ادامه کار، با تاخیرهایی در عرضه محصول نهایی مواجه شدند.

در واقع، هواوی هنوز میت X را عرضه نکرده است و سامسونگ هم به‌تازگی توانسته نسخه بازطراحی شده گلکسی فولد را بعد از یک بار تاخیر، شروع به بارگیری کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH