بهترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان

انتخاب یک گوشی مناسب با توجه به محدوده قیمتی، شاید کار سختی به‌نظر برسد. اگر برای خرید اسمارت فون وارد بازار شوید، مدل‌های بسیار زیادی پیش روی شما قرار می‌گیرد که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند و همین امر سبب می‌شود تا تهیه گوشی برتر، امری دشوار به‌نظر برسد.

محدوده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان، بازه‌ای است که به محصولات پایین رده بازار تعلق داشته اما خریداران بسیار زیادی دارد. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا با توجه به شرایط فعلی مارکت و قیمت‌های موجود، چند گوشی برتر از برندهای معتبر را در این بازه قیمتی انتخاب کرده و به شما معرفی کنیم تا بلکه کمکی در انتخاب بهترتان باشد. با آی‌تی‌رسان و بهترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان همراه باشید!

سامسونگ گلکسی A2 Core

نخستین گوشی معرفی شده در این رده را به کمپانی بزرگ سامسونگ اختصاص دادیم، سازنده‌ای که طرفداران بسیار زیادی در کشورمان داشته و در مارکت داخلی و جهانی دارای رتبه نخست است. این گوشی رده پایین کره‌ای چند ماه پیش به بازار معرفی شده و البته مجهز به اندروید نسخه 8 و یا اندروید Go است.

پردازنده اگزینوس 7870 ساخت سامسونگ بر روی گلکسی A2 Core استفاده شده و دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم است. نمایشگر 5 اینچی از وضوح تصویر 960 در 540 پیکسلی بهره می‌برد و دوربین اصلی و سلفی آن در حداکثر وضوح 5 مگاپیکسلی قادر به عکس‌برداری خواهد بود.

حدود قیمت: 1.100.000 تومان

چرا بخریم؟

سازنده معتبر
قابلیت ارتقای حافظه تا 512 گیگابایت
فیلم‌برداری با حداکثر وضوح فول اچ‌دی

چرا نخریم؟

وضوح کم‌تر از اچ‌دی برای نمایشگر
میزان رم کم
طراحی معمولی

شیائومی ردمی 6A

شیائومی همیشه در بین محصولات مقرون به صرفه دارای نماینده است و بایستی گوشی ردمی 6A را یکی از محصولات خوب این کمپانی دانست که نسبت به بهای پرداختی، ارزش خرید مناسبی دارد.

این اسمارت‌فون از نمایشگر 5.45 اینچی با وضوح 720 در 1440 پیکسل بهره می‌گیرد و پردازنده مدیا تک در کنار 2 گیگابایت رم (نسخه 16 گیگابایت) وظیفه پردازش برنامه‌ها را برعهده دارد. یک دوربین 13 مگاپیکسلی با F/2.2 و یک نمونه 5 مگاپیکسلی در جلو، خاطرات شما را به خوبی ثبت کرده و مجهز به اندروید 8.1 است.

حدود قیمت: 1.250.000 تومان

چرا بخریم؟

نمایشگر مناسب
عکاسی با کیفیت قابل قبول
ارتقای حافظه داخلی از طریق کارت حافظه

چرا نخریم؟

باتری متوسط

نوکیا 2.2 نسخه 32 گیگابایت

این گوشی نسبتا جدید نوکیا، از ظاهری مدرن بهره گرفته که دارای ناچ کوچک در بالای نمایشگر بوده و در نگاه اول، محصول گران قیمت‌تری به‌نظر می‌رسد و با تجهیز به اندروید نسخه 9، برگ برنده‌ای در مقابل بسیاری از رقبا دارد.

نمایشگر 5.7 اینچی نزدیک به 80 درصد از سطح جلویی را پوشانده و دارای وضوح تصویر 720 در 1520 پیکسل است. دوربین پشتی یک نمونه 13 مگاپیکسلی با F/2.2 بوده و حسگر سلفی آن یک نمونه 5 مگاپیکسلی است. چیپست مدیاتک هلیو MT6761 با همراهی 3 گیگابایت رم (حافظه داخلی 32 گیگابایت) عرضه می‌شود تا این اسمارت‌فون را تبدیل به یک گزینه عالی جهت خرید نماید.

حدود قیمت: 1.300.000 تومان

چرا بخریم؟

طراحی مدرن با نمایشگر تمام صفحه
کیفیت مناسب دوربین
اندروید نسخه 9
رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا)

چرا نخریم؟

باتری متوسط

آنر 8S (هواوی Y5 2019)

محصول بعدی از نظر ظاهر و حتی مشخصات، شباهت زیادی با گوشی نوکیا دارد! طراحی این اسمارت‌فون آنر نیز تمام صفحه بوده که بیش از 78 درصد سطح جلویی را به نمایشگر 5.7 اینچی‌اش اختصاص داده است و کمپانی هواوی با نام Y5 2019 محصولی با مشخصات و ظاهر مشابه را هم به بازار عرضه کرده است.

این گوشی چینی‌ها هم از چیپست مدیاتک هلیو MT6761 استفاده می‌کند اما گوشی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن به 2 گیگابایت رم مجهز شده است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی آنر 8S را بایستی یکی از بهترین نمونه‌ها در این رده قیمتی دانست که یک نمونه 13 مگاپیکسلی با F/1.8 است تا توانایی خیلی خوبی در عکاسی نسبت به سایرین و به‌خصوص در محیط‌های تاریک داشته باشد. دوربین سلفی آن نیز همچون اکثر محصولات این رده دارای حسگر 5 مگاپیکسلی است.

حدود قیمت: 1.350.000 تومان

چرا بخریم؟

طراحی مدرن با نمایشگر تمام صفحه
دوربین عکاسی عالی با F1.8 در این رده قیمتی
اندروید نسخه 9
حافظه داخلی 32 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا)

چرا نخریم؟

باتری متوسط

7 در مورد “بهترین گوشی‌های بازار در رده قیمتی 1 تا 1.5 میلیون تومان”

  1. سلام آقای گل کار، خدا قوت.یه گوشی زیر دو تومن میخواستم بگیرم بنظرتون موتورولا e6 پلاس انتخاب مناسبیه! یه سوال دیگه گوشی های موتورولا ارزش خرید دارن؟کیفیت ساختشون خوبه؟اخه میگن خوب نیستن و نمیبینم شما هم پیشنهادشون بدید!

    1. در کل نسبت به قیمت، E6 پلاس گوشی خوبی هست و فقط قاب پشتی بسیار زود کثیف می‌شه و خش پذیریش بالاست که البته در جعبه قاب داره. موتورولا هم چون در ایران خیلی کمه برای همین در پیشنهادات زیاد دیده نمی‌شه

      1. ممنون آقای گل کار. شما بین نوکیا 6.1 و رد می هفت و موتورلا e6 پلاس کدوم رو انتخاب میکنید؟اگه خودتون پیشنهاد بهتری ک قیمتش زیر دو تومن باشه دارید بفرمایید من خودم ب اینا رسیدم!

  2. سلام خدمت آقای گل کار
    من از بازدید کننده های قدیمی سایت شما هستم. چند سال قبل (حدود 5 یا 6 سال) که میخواستم گوشی بخرم انتخابم رو با توجه به راهنمایی های شما و سایتتون انجام دادم و یک عدد galaxy note 2 را خریداری نمودم و این چند سال که استفاده کردم از این گوشی، از انتخابم کاملا راضی هستم و به نظرم بهترین انتخاب ممکن رو انجام دادم.البته آن زمان این گوشی تا حدودی جزو پرچمداران بود (اون موقع تازه note3 در حال رونمایی بود) از شما هم خیلی تشکر میکنم بابت راهنمایی های بسیار مفیدتان.
    حالا بعد چند سال میخوام یه گوشی جدید خریداری نمایم، ولی این بار با توجه به گرانی ارز و گذشتن از سنین ابتدایی جوانی و نداشتن ذوق و شوق قدیم نمیخواهم در حد یه پرچمدار هزینه کنم.
    حدودا میخواهم 2 تا نهایتا 3 میلیون هزینه کنم(زیر 3 تومان بهتره)
    اولویت هام هم بیشتر باتری و دوربین و نداشتن هنگ زیاد(خلاصه هین کار زیاد اذیت نکنه) و یه چند سالی هم جوابگو باشه چون زیاد اهل عوض کردن گوشی نیستم. روی هیچ برندی هم تعصبی ندارم.
    خودم این چند روز که تحقیقاتی داشتم چشمم رو شیائومی Redmi Note 8 گرفته و نظرم روی این گوشی خیلی مثبته.

    به نظر شما چه گوشی تو این بازه قیمتی ارزش خرید بالایی دارد؟

    اگه یه توضیح هم راجع به پک گلوبال و پک چین شیائومی و راه تشخیص آن بدهید ممنون میشوم.

    1. ردمی گوشی خوبی هست، می‌تونید از سری Y هواوی هم در این رنج قیمتی انتخاب کنید، محصولاتی با کیفیت خوب و مقرون به‌صرفه هستند. درباره پک هم معمولا گوشی‌های چین رام این کشور رو دارند و احتمالا اپلیکیشن و زبان لوکال اونجا اولویت داره، در کل گلوبال بگیرید از نظر آپدیتی هم گزینه بهتری هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH