وان پلاس 7T

چرا وان پلاس 7T از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند؟!

همانطور که می‌دانید، هندست جدید وان پلاس 7T از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. جدیدترین اسمارتفون‌های شیائومی از شارژ سریع 30 وات بهره می‌برند. در طرفی دیگر، هندست هواوی میت 30 پرو نیز با شارژ بی‌سیم 27 وات سازگار است. حتی آیفون 11 پرو نیز از شارژ بی‌سیم کم‌سرعت 7.5 وات پشتیبانی می‌کند. اما وان پلاس در این مرحله قصد ندارد از این فناوری در هندست وان پلاس 7T استفاده کند. وان پلاس درباره این موضوع توضیحاتی را ارایه کرده است.

پیت لاو، مدیرعامل وان پلاس در نشست خبری پس از مراسم معرفی تلفن وان پلاس 7T به سایت 91Mobiles گفت که این شرکت، از مدت‌ها قبل به دنبال اجرای قابلیت شارژ بی‌سیم بوده است. وان پلاس قصد دارد از این قابلیت به عنوان جایگزین کامل شارژر‌های سیمی بهره بگیرد تا همانند فناوری Warp Charge عمل کند، اما تلفن، در هنگام استفاده از این ویژگی با مشکلاتی نظیر گرم شدن بیش از حد مواجه می‌شود.

این کمپانی چینی به سختی درحال آزمایش و حل مشکلات فناوری شارژ بی‌سیم است. درهمین حال، وان پلاس می‌تواند از تجربیات شرکت شیائومی درباره شارژ بی‌سیم 30 وات استفاده کند. سطح راندمان شارژ بی‌سیم شیائومی به 98 درصد می‌رسد. هم‌چنین، شیائومی در رتبه اول لیست فناوری شارژ بی‌سیم قرار گرفته است. شیائومی با استفاده از یک سیم‌پیچ دریافت‌کننده نانو کریستال چندلایه به این امر مهم دست پیدا کرد.

هنوز مشخص نیست که فناوری شارژ بی‌سیم در چه زمانی و برروی چه تلفنی از وان پلاس مورد استفاده قرار بگیرد، اما احتمال می‌‌دهیم که هندست وان پلاس 8 پرو به عنوان اولین کاندیدای استفاده از این فناوری به لیست وان پلاس اضافه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH