Call of Duty: Mobile

نسخه موبایل بازی ندای وظیفه را با نام Call of Duty: Mobile در دستگاه‌های اندرویدی تجربه کنید!

در چند سال گذشته بازی‌های اکشن اول شخص قدم رو به جلوی بزرگی برداشته‌اند و با عناوینی مانند فورتنایت و PUBG موفقیت‌های فراوانی به دست آورده‌اند. همین موفقیت‌ها موجب شده تا حتی شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند نیز دست به کار شده و ژانر جدیدی برای اسمارت‌فون‌ها با تمرکز بر روی گیمرها طراحی و تولید کنند. از مشهورترین هندست‌های گیمینگ می‌توان به ایسوس راگ 2، ریزر فون 2 و بلک شارک 2 پرو اشاره کرد.

Call of Duty: Mobile

فرانچایز ندای وظیفه یکی از مشهورترین و به اعتقاد بسیاری بهترین بازی حال حاضر در سبک اکشن اول شخص است. به تازگی و با همکاری شرکت‌های اکتیویژن و Tencent Games نسخه موبایلی این بازی تحت عنوان Call of Duty: Mobile برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده است.

در این بازی شاهد حضور بسیاری از نقشه‌های کلاسیک این عنوان هستیم. همچنین حالت‌های چند نفره بازی در بخش‌های مختلفی مانند Free-For-All، Team Deathmatch، Frontline، Hardpoint، Domination و Battle Royale برای بسیاری از بازی‌کنندگان ندای وظیفه آشنا است. در واقع بسیاری از گیمرها آشنایی کاملی با نقشه‌ها و سلاح‌های به کار رفته دارند و همین عناصر حتی می‌توانند در آینده‌ای نزدیک طرفداران بازی‌هایی مانند PUBG را نیز به خود جذب کنند.

Call of Duty: Mobile

در هر صورت اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ندای وظیفه هستید، می‌توانید Call of Duty: Mobile را همین حالا از گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید. برای بازی کردن این عنوان بر روی اسمارت‌فون خود نیازمند یک پردازنده نسبتا قدرتمند، دو گیگابایت رم و همچنین 1.6 گیگابایت فضای خالی خواهید بود. به مانند بازی‌های مشابه دیگر، بیشتر بخش‌های این بازی به صورت رایگان انجام می‌شود، اما بخش‌هایی نیز برای خرید به صورت درون برنامه‌ای وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH