گوگل، پیکسل باد 2 را در کنار پیکسل 4 معرفی خواهد کرد

گوگل در سال ۲۰۱۷ اولین ایربادهای بی‌سیم خود را به نام پیکسل باد عرضه کرد. این اتفاق در زمانی می‌افتاد که محبوبیت ایرپادهای اپل در حال زیاد شدن بود و هر شرکتی ایربادهای بی‌سیم خودش را روانه بازار می‌کرد. پیکسل باد همچنین اتصال مستقیم به گوگل اسیستنت داشت و قادر به ترجمه گفتگوها در لحظه بود.

با این‌حال، قابلیت ترجمه آن، کلا آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت. ضمن اینکه، سیمی که دو طرف پیکسل باد را به هم متصل می‌کرد، بی‌سیم بودن آن را زیر سوال می‌برد. کیس شارژ آن هم، باتوجه به اینکه دوام باتری و کیفیت صدایش چندان جالب نبود، کارایی نداشت.

پیکسل باد

حالا با توجه به ضعف‌های فوق، به نظر می‌رسد که گوگل، جای کار بیشتری برای بهبود پیکسل باد خود داشته باشد. به گفته یک منبع آگاه در گفتگو با وب‌سایت 9to5Google، ما در این ماه ممکن است شاهد پیکسل باد 2 باشیم. این منبع که با برنامه‌های گوگل آشنایی دارد اظهار کرده است که گوگل، به‌زودی از هدفون جدید خود رونمایی خواهد کرد.

گوگل اکثر سخت‌افزارهای مورد استفاده مصرف‌کنندگان را، در رویداد سالانه MadebyGoogle که معمولا در ماه اکتبر برگزار می‌شود، معرفی می‌کند. این شرکت همچنین در تاریخ ۱۵ اکتبر امسال، از پیکسل 4 و پیکسل 4XL با قابلیت Motion Sense رونمایی خواهد کرد. ضمن اینکه انتظار می‌رود گوگل، مدل بعدی اسپیکر گوگل هوم مینی، یک Nest Wifi جدید و همچنین Pixelbook Go را نیز معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH