سرفیس لپ‌تاپ 3 در دو مدل 13 و 15 اینچی و مجهز به پورت USB-C معرفی شد

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ 3 جدید خود را امروز در شهر نیویورک معرفی کرد. در حالیکه در آستانه رویداد مایکروسافت، شایعات زیادی درباره این دستگاه وجود داشت، اما حالا می‌توانیم از نزدیک، نگاه بهتری به ارتقاهای صورت گرفته در سرفیس لپ‌تاپ 2019 بیندازیم.

بزرگترین تغییر امسال این است که علاوه بر مدل ارتقا یافته ۱۳ اینچی، با یک نسخه ۱۵ اینچی سرفیس لپ‌تاپ 3 هم مواجه هستیم. هر دو مدل، همچنین شامل یک درگاه USB-C، که تبدیل به ترند امسال شده است، هستند. مایکروسافت سرفیس پرو 7 را نیز مجهز به این پورت‌ها خواهد کرد.

سرفیس لپ‌ تاپ 3

با این‌حال، نکته جالب در مورد لپ‌تاپ‌های جدید این است که نسخه ۱۵ اینچی، بدون پوشش معروف آلکانترا در اطراف کیبورد ارایه شده است و به جای آن شاهد فریم تمام فلزی هستیم. تغییر جدید، این مدل سرفیس لپ‌تاپ 3 را بیشتر شبیه به لپ‌تاپ‌های بالارده در این بخش کرده است. ضمن اینکه این موضوع، برای کسانی که به دنبال خرید یک سرفیس لپ‌تاپ بودند و از بابت پوشش آن نگرانی داشتند، خبر خوشحال‌کننده‌ای خواهد بود.

علاوه بر دو سایز جدید، مایکروسافت یک رنگ جدید سنگ‌ماسه‌ای نیز برای سرفیس لپ‌تاپ 3 معرفی کرده است. همچنین شاهد ارایه قابلیت شارژ سریع (تا ۸۰ درصد در عرض کمتر از یک ساعت) ، یک ترک‌پد ۲۰ درصد بزرگتر و عمر باتری 24 ساعته نیز برای لپ‌تاپ‌های جدید هستیم.

سرفیس لپ تاپ 3

درباره سایر مشخصات دستگاه‌ها، به نظر می‌رسد که مدل ۱۵ اینچی کاری‌تر و جان‌سخت‌تر از مدل ۱۳ اینچی باشد. شما همچنین برای اولین بار شاهد پردازنده‌های Ryzen 7 شرکت AMD در داخل مدل ۱۵ اینچی خواهید بود. این نسخه، به ۳۲ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱ ترابایت حافظه SSD مجهز شده است. ضمنا، سرفیس لپ‌تاپ 3 حالا شامل یک حافظه SSD قابل جایگزینی نیز شده است. بنابراین شما می‌توانید حافظه آن را هر وقت که خواستید، ارتقا دهید.

اما در مورد مدل ۱۳ اینچی باید بگوییم که این دستگاه مجهز به نسل دهم هسته‌های پردازشی Core i7 اینتل است. همچنین شاهد یک رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه SSD یک ترابایتی در داخل آن هستیم. شما در این مدل‌ هم، مانند نسخه ۱۵ اینچی، قادر به ارتقا حافظه داخلی خواهید بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH