سرفیس نئو

مایکروسافت از سرفیس نئو با نمایشگر دوگانه رونمایی کرد

مایکروسافت دیروز در رویداد خود در شهر نیویورک، از یک دستگاه سرفیس جدید با نمایشگر دوگانه رونمایی کرد. سرفیس نئو (Neo)، مجهز به پردازنده اینتل است و از یک صفحه نمایش ۹ اینچی دوگانه که توسط یک لولای ۳۶۰ درجه در وسط آن به هم متصل شده‌اند، بهره می‌برد. مایکروسافت، برای توسعه این دستگاه با نمایشگر دوگانه، نازک‌ترین پنل LCD را ساخته است. سرفیس نئو، فقط ۶۵۵ گرم وزن دارد و ضخامت همه قسمت‌های صفحه نمایش آن ۵.۶ میلی‌متر است.

سرفیس نئو، از یک اکسسوری جدید کیبورد پشتیبانی می‌کند. هنگامی که کیبورد را بر روی یکی از نمایشگرها قرار می‌دهید، دستگاه، آن را تشخیص داده و به شما اجازه استفاده از آن را می‌دهد. برخلاف سایر دستگاه‌های سرفیس، بر روی سرفیس نئو از ویندور 10X (نسخه جدید ویندوز برای دستگاه‌های با نمایشگر دوگانه) استفاده شده است. این دستگاه همچنین از سرفیس پن نیز پشتیبانی می‌کند و قلم آن، قابلیت اتصال مغناطیسی دارد و به محض اتصال، به‌طور خودکار شارژ خواهد شد.

سرفیس نئو

در داخل سرفیس نئو، یک پردازنده Lakefield اینتل وجود دارد که به‌طور ویژه برای دستگاه‌های با نمایشگر دوگانه مانند این مورد طراحی شده است. مایکروسافت ادعا می‌کند که سرفیس نئو جدید، صرفا دستگاه دیگری نیست بلکه دسته‌بندی دیگری برای محصولات آینده شرکت محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH