تصویر اسمارت‌فون موتورولا وان ماکرو با دوربین سه‌گانه منتشر شد

اخبار و شایعات فراوانی پیرامون اسمارت‌فون موتورولا وان ماکرو منتشر شده است و انتظار می‌رود به همین زودی از این هندست رونمایی شود. البته هیچ کدام از مطالب گفته شده در خصوص این دستگاه به صورت رسمی توسط موتورولا تایید نشده است، اما انتشار تصویری از جانب یک فروشنده سعودی بسیاری از مشخصات وان ماکرو را مشخص کرد.

اسمارت‌فون موتورولا وان ماکرو

تصویر منتشر شده از طرف فروشنده سعودی وان ماکرو را در رنگ آبی-مشکی مدرج نشان می‌داد و حالا رندر دیگری بر اساس همان تصویر طراحی شده است که این دستگاه را در رنگ ارغوانی مدرج نشان می‌دهد. اسمارت‌فون جدید موتورولا در طراحی خود از ناچ قطره‌ای بهره می‌برد و همانطور که مشاهده می‌کنید، در سمت چپ و راست نیز اندکی حاشیه وجود دارد.

اسمارت‌فون موتورولا وان ماکرو

پنل پشتی میزبان حسگر اثر انگشت و دوربین سه‌گانه دستگاه است. نوشته شدن عبارت Macro Laser AF در کنار دوربین‌ها حکایت از آن دارد که ماکرو وان از یک دوربین ماکرو بهره خواهد برد. از دیگر اطلاعات مشخص شده در تصویر می‌توان به وجود دکمه‌های فیزیکی کنترل صدا و پاور در سمت راست و همچنین جک هدفون 3.5 میلی‌متری در بالای دیوایس اشاره کرد. انتظار می‌رود از هندست موتورولا وان ماکرو طی هفته آتی در هند رونمایی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH