آموزش ثبت نام لاتاری

در ابتدا این مقاله که آموزش ثبت نام لاتاری اختصاص یافته است به توضیحی مختصری درمورد لاتاری می پردازیم و سپس ثبت نام کامل لاتاری در سایت کارت سبز را آموزش میدهیم.

دولت آمریکا از سال 1990 قرعه کشی به نام لاتاری انجام می دهد و به 55000 برنده آن گرین کارت آمریکا را اهدا میکند که از این تعداد گرین کارت ، سهم ایران 4500 است. شیوه سهیمه بندی کشور های مختلف به این صورت است که هر کشوری که مهاجر کمتری به آمریکا داشته باشد از سهمیه بیشتری برخوردار می شود.

همانطور که ممکن است خودتان حدس بزنید لاتاری یکی از ساده ترین و راحت ترین راه ها برای مهاجرت به کشور آمریکا است. را های دیگری نیز برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد که چندی از آن ها را در زیر مشاهده میکنید :

  1. مهاجرت از طریق پناهندگی
  2. مهاجرت از طریق کسب و کار
  3. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  4. مهاجرت از طریق ازدواج

تمام روش های بالا علاوه بر مشکلات بسیاری که دارند ممکن است حتی تغییر سیاست های خارجی آمریکا نیز باعث به وجود آمدن مانع های بیشتری نیز بر سر راه آن ها بشوند. ولی لاتاری به این صورت نیست طوری که حتی صحبت های رئیس جمهور آمریکا درمورد تغییر رویکردش نسبت به مهاجران نیز تاثیری در گرفتن گرین کارت از طریق لاتاری ندارد.

لاتاری دقیقا چه می کند ؟

شما با برنده شدن در لاتاری اقامت دائم و گرین کارت یا کارت سبز آمریکا را دریافت میکنید همچنین مهاجرت از طریق ارزان ترین و ساده ترین راه برای شما فراهم می شود. داشتن گرین کارت به این معنا است که شما اجازه اقامت دائم در آمریکا ، کسب و کار در آمریکا ، تحصیل در آمریکا و تشکیل زندگی در آمریکا را دارید. تقریبا تنها تفاوت قابل حس بین شما که دارای گرین کارت هستید و کسی که شهروند آمریکا است این است که شما حق رای ندارید ولی شهروند آمریکا چرا.

شرایط ثبت نام در لاتاری

شرایط ثبت نام لاتاری بسیار آسان است به دلیل باعث محبوبیت این شیوه مهاجرت شده. برای ثبت نام در لاتاری شما باید حداقل 12 سال سابقه تحصیل در ایران داشته باشید که معادل پیش دانشگاهی است. اگر این شرایط را ندارید و یا سنتان زیر 18 سال است داشتن 2 سال سابقه کار معتبر در ایران کفایت میکند.

مدارک ثبت نام لاتاری

مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری چیز زیادی نیست ، شما لازم است اطلاعات شخصی خود و خانواده خود را به صورت دقیق داشته باشد ، عکسی متناسب با شرایط معیین شده آماده برای آپلود در سایت داشته باشید و پاسپورت ، که وارد کردن شماره پاسپورت ، تاریخ انقضا و کشور صادر کننده آن در هنگام ثبت نام در سایت کارت سبز لازم است. لازم به ذکر است که داشتن پاسپورت شرطی است که از سال گذشته اضافه شده است.

آموزش ثبت نام در لاتاری

در این بخش سعی بر آن شده که آموزش ثبت نام لاتاری از طریق سایت کارت سبز را به شما عزیزان آموزش بدهیم. سایت کارت سبز یک سرویس هوشمند و کاربردی دارای مجوز مربوطه است که ثبت نام لاتاری را به زبان فارسی برای شما عزیزان محیا کرده است. کافیست مراحل زیر را  انجام بدهید :

  1. برای شروع ثبت نام به آدرس کارت سبز https://www.cartesabz.net/register/شوید.
  2. بر روی ثبت نام لاتاری کلیک نمایید.
  3. وضعیت تاهل و تجرد خود را به صورت دقیق از گزینه های مشخص شده انتخاب کنید.
  4. اطلاعت شخصی خود را به صورت کامل و دقیق وارد کنید و عکس مناسب* را آپلود کنید ، اگر عکسی مناسب ندارید آن قسمت را خالی بگذارید و بعدا از طریق واتساپ یا تلگرام عکس مناسب را برای ما ارسال کنید و یا حتی می توانید با هماهنگی به دفتر کارت سبز مراجعه کنید تا عکاس ما عکس مناسب را از شما بگیرد.
  5. در این مرحله باید شماره تلفن وارد شده در قسمت اطلاعات شخصی را تایید کنید ، کدی را که به شماره شما ارسال میشود را در کادری که ظاهر می شود وارد کنید تا شماره شما تایید شود.
  6. هم اکنون باید مبلغ مشخص شده را که نسبت به تعداد اعضا خانواده تان محاسبه شده است را از طریق درگاه های بانکی پرداخت کنید.
  7. ثبت نام شما کامل شده است و از اینجا به بعد را متخصصان ما به بعهده می گیرند.

*عکس باید پس زمینه سفید داشته باشد ، داشتن یا نداشتن حجاب مهم نیست و باید فاقد آرایش غلیظ یا گردنبند بزرگ باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

5 در مورد “آموزش ثبت نام لاتاری”

  1. یه رفیق دارم خیلی خوش شانسه لعنتی هم سربازی جا خوب افتادم هم لاتاری ثبت نام کرد برنده شد
    الانم اونجاس !
    من بدبخت هم سن این بودم ثبت نام نکردم اون موقع باید اینجا بمونم هر روز بدبخت تر از دیروز!

  2. تنها موفقیت در لاتاری مهم نیست
    اگه در لاتاری برنده بشید ولی شرایط مهاجرت نداشته باشید نمیتونید به آمریکا مهاجرت کنید . شرایطش هم بسیار مشکل و سخته(برای افراد عادی و متوسط)

    6
    5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH