اربعین سیم کارت سیم کارت‌های مسدود شده

توصیه‌هایی برای کاهش هزینه‌های برقراری ارتباط تلفنی با ایران در سفر اربعین

هر ساله با نزدیک شدن به ایام اربعین شاهد سوالاتی هستیم که پیرامون هزینه‌های ارتباطی این سفر معنوی می‌شود. از جمله سوالات متداول این است که استفاده از رومینگ به صرفه‌تر است یا خرید سیم کارت‌های عراقی؟ در این خبر پاسخ این سوال را خواهید یافت.

به گزارش آی‌تی‌رسان، جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مسافرین عتبات عالیات برای جلوگیری از پرداخت هزینه‌های گزاف ارتباطی در کشور عراق، از رومینگ سیم کارت‌های ایرانیشان استفاده نکنند. وزیر ارتباطات اعلام کرد که خرید سیم کارت عراقی به صرفه‌تر از رومینگ بوده و بدین ترتیب هزینه‌های زائرین عتبات نیز مدیریت می‌گردد.

همچنین گفتنی است که زائرین اربعین عتبات عالیات باید بدانند که در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا امکان استفاده از اینترنت رایگان موکب‌ها فراهم شده و در سایر موارد نیز اینترنت سیم کارت‌های عراقی قابل استفاده است. همچنین باید توجه شود که در نقاط مرزی نیز امکان رومینگ وجود داشته و به همین دلیل بایستی به هشدارهای وزارت ارتباطات توجه شود. گفتنی است که برای استفاده از اینترنت در نقاط مرزی امکان اتصال به اینترنت رایگان وزارت‌خانه فراهم شده است.

از دیگر توصیه‌های وزیر ارتباطات پیرامون زائرین عتبات، خرید سیم کارت از داخل عراق است چرا که این سیم کارت‌ها در ایران با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH