اچ‌تی‌سی

اچ‌تی‌سی با تکیه بر خلاقیت جایگاه گذشته خود را احیا خواهد کرد!

اچ‌تی‌سی دیگر جز شرکت‌های برتر در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند به حساب نمی‌آید و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. آخرین باری که سهم شرکت تایوانی از بازار عددی دو رقمی بود، به سال 2011 باز می‌گردد. بر اساس گزارشات آماری، در این سال سهم اچ‌تی‌سی از فروش جهانی اسمارت‌فون حدود ده درصد بود. در این شرایط خبر رسیده است که این شرکت برنامه‌هایی برای بازگشت به دوران طلایی خود دارد.

هشت سال از سال 2011 می‌گذرد و تایوانی‌ها جایی در بازار فروش جهانی اسمارت‌فون ندارند. اما به نظر می‌رسد اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و بازار واقعیت مجازی به رشد خود ادامه دهد، اچ‌تی‌سی در چند سال آینده یک بار دیگر وارد بازی بزرگان خواهد شد. مدیر اجرایی جدید شرکت، Yves Maitres، در گفت‌وگو با TechCrunch به بیان صحبت‌هایی در خصوص آینده تجارت موبایل اچ‌تی‌سی پرداخته است.

اچ‌تی‌سی

“اچ‌تی‌سی نوآوری در بخش سخت‌افزار اسمارت‌فون‌های خود را متوقف کرده است. از طرف دیگر شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و به تازگی هواوی قدم‌های خوب و بزرگی در این راه برداشته‌اند. ما این کار را نکرده‌ایم، چون تمام سرمایه خود را متمرکز واقعیت مجازی کرده‌ایم.”

Maitres شبکه 5G را کلید پیشرفت دانسته است و موفقیت شرکت خود را بسته به بازارهای در حال توسعه نمی‌داند. وی با اشاره به فعال کردن بخش اسمارت‌فون‌های بالارده، تمرکز شرکت را عرضه این هندست‌ها در بازار کشورهایی با تولید ناخالص داخلی بالا عنوان کرده است. با وجود آن که در چند سال گذشته اچ‌تی‌سی تنها چند هندست میان‌رده ارایه کرده است، مدیر اجرایی شرکت تایوانی آمادگی خود و کارکنانش برای عرضه “بهترین‌ها در زمینه سخت‌افزار و دوربین” را اعلام کرده است.

در هر صورت، همانطور که گفته شد اکنون حال و روز اچ‌تی‌سی در زمینه گوشی‌های هوشمند مساعد نیست و باید دید، مدیر اجرایی جدید شرکت می‌تواند با تکیه بر خلاقیت‌های مد نظر خود دستگاهی را ارایه کند که ورق را به نفع این شرکت برگرداند یا خیر؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH