اپلیکیشن PS4 Remote Play

با اپلیکیشن PS4 Remote Play بازی‌های PS4 را بر روی هندست اندرویدی خود بازی کنید

سونی در نهایت قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن PS4 Remote Play را بر روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی اضافه کرد. این قابلیت تا مدت‌ها مختص اسمارت‌فون‌های اکسپریا بود، تا این که بر روی دستگاه‌های iOS نیز افزوده شد. حالا هندست‌های اندرویدی نیز که نسخه پنجم و بالاتر این سیستم عامل را دارند، می‌توانند از اپلیکیشن گفته شده استفاده کنند. گفتنی است با استفاده از PS4 Remote Play می‌توان از طریق وای‌فای بازی‌های کنسول PS4 را بر روی اسمارت‌فون و یا تبلت بازی کرد.

اپلیکیشن PS4 Remote Play

برای استفاده از این نرم‌افزار باید فرم‌ور کنسول خود را به نسخه 7.00 به‌روزرسانی کرده و سپس PS4 Remote Play را بر روی هندست خود نصب کنید. همانطور که گفته شد دستگاه‌های اندرویدی نیازمند اندروید 5 یا نسخه‌های جدیدتر هستند. در هر صورت، پس از انجام کارهای گفته شده، اسمارت‌فون یا تبلت شما از طریق وای‌فای به PS4 متصل خواهد شد و می‌توان تا زمان برقراری این اتصال، بازی‌های کنسول سونی را بر روی هندست تجربه کرد.

کاربران دستگاه‌هایی با اندروید 10 و یا iOS 13 قابلیت اتصال به کنترلر DualShock 4 را دارند و به این ترتیب می‌توانند تجربه بازی را برای خود لذت بخش‌تر کنند. سونی به کاربران پیشنهاد کرده است برای داشتن کیفیتی بهتر از کابل LAN برای اتصال با PS4 استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH