اندروید 10 برای نوکیا 8.1

آپدیت اندروید 10 برای نوکیا 8.1 تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد

اسمارتفون نوکیا 8.1 نیز به جمع اولین گروه دریافت‌کنندگان سیستم‌عامل اندروید 10 پیوست. این تلفن به عنوان یک میان‌رده قدرتمند به دنبال اسمارتفون‌های Essential Phone، وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو، از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید بهره خواهد برد. البته، نباید فراموش کرد تراشه نسبتا قدرتمند اسنپدراگون 710 نیز یکی دیگر از نقاط قوت نوکیا 8.1 به شمار می‌رود.

باتوجه به این که تراشه اسنپدراگون 710 یک چیپست میان‌رده محسوب می‌شود، اما نوکیا 8.1 به عنوان اولین اسمارتفون مجهز به یک تراشه میان‌رده تا پایان سال جاری میلادی از جدیدترین نسخه اندروید استفاده خواهد کرد.

از مهم‌ترین قابلیت‌های نسخه جدید سیستم‌عامل گوگل می‌توان به حالت تاریک سراسری سیستم (Dark Mode)، ژست‌های حرکتی جدید و بهبود یافته و بهبود کلی عملکرد نرم‌افزار تلفن اشاره کرد.

هرچند که اعلام رسمی شرکت HMD Global به منظور عرضه آپدیت جدیدترین نسخه اندروید برای اسمارتفون نوکیا 8.1 ما را شگفت‌زده نکرد، اما هم‌اکنون مطمئن هستیم که میان‌رده نوکیا به آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید مجهز می‌شود. در این میان، تنها مطلبی که تعجب ما را برانگیخته، عرضه نشدن آپدیت اندروید 10 برای هندست قدرتمند نوکیا 9 پیورویو (Nokia 9 Pureview) است، زیرا این تلفن، دیرتر از نوکیا 8.1 به بازار عرضه شد و به عنوان یک گوشی پرچمدار در شرکت نوکیا به تولید رسیده است. به عبارتی دیگر، کاندیدای اصلی دریافت آپدیت اندروید 10 در میان اسمارتفون‌های نوکیا، این تلفن بود. به هرحال، شنیدن این خبر باعث خوشحالی کاربران نوکیا 8.1 خواهد شد.

1 در مورد “آپدیت اندروید 10 برای نوکیا 8.1 تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH