فیلترینگ تلگرام کمتر از 15 روز دیگر برداشته می‌شود! (آپدیت: تکذیب شد)

پیام رسان تلگرام که بیش از یکسال از فیلترینگ آن می‌گذرد کماکان اصلی‌ترین پیام‌رسانِ در دست مردم بوده و کاربران به هر روشی که بوده از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند. حالا با توجه به وضعیت موجود، شنیده‌ها حاکی از آن است که به زودی تلگرام رفع فیلتر خواهد شد.

به گزارش آی‌تی‌رسان و به نقل از عصر ایران، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: تمامی اعضای شورا با رفع فیلترینگ پیام‌رسان تلگرام موافق هستند ولی چون این فیلترینگ با دستور قوه قضاییه صورت گرفته بایستی از طریق این قوه پیگیری گردد. با حضور جناب رئیسی در راس این قوه امیدواریم که به نامه نگاری‌ها جواب مثبت و سریعی داده شود و ساز و کار رفع فیلترینگ سرعت بگیرد.

وی در پایان گفت: متاسفانه با فیلترینگ این پیام‌رسان شاهد آسیب‌هایی برای جوانان بودیم چرا که برای دسترسی به تلگرام از فیلترشکن‌ها استفاده می‌کنند و این طبیعتا آسیب‌های زیادی برای نوجوانان و جوانان به همراه دارد. همچنین کسب و کارهای مرتبط با تلگرام با فیلترینگ آن آسیب دیده‌اند و متحمل زیان‌های زیادی شده‌اند. امیدواریم با اقدامات صورت گرفته تا پایان ماه صفر شاهد رفع فیلترینگ این پیام‌رسان باشیم.

آپدیت خبر: ‏امیر خوراکیان، معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی: خبر منتشره در خصوص رفع فیلتر تلگرام صحت ندارد و دبیر شورای عالی به هیچ‌وجه چنین سخنی نگفته است!

6 در مورد “فیلترینگ تلگرام کمتر از 15 روز دیگر برداشته می‌شود! (آپدیت: تکذیب شد)”

  1. آخ که چقدر مصعولین دلسوز مردمن ! واقعا اشک توی چشمام حلقه زد از این قلب رئوف … نزدیک انتخابات چقدر مصعولین مسئولیت پذیر و دوستدار مردم میشن !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH