اسمارتفون نوکیا 8.2 با پشتیبانی از اینترنت 5G در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد

شایعات نشان می‌دهند که کمپانی HMD Global تا پایان سال جاری میلادی از اسمارتفون نوکیا 8.2 رونمایی خواهد کرد، اما اخبار و شایعات جدید حاکی از آن هستند که این کمپانی برروی نسخه 5G هندست نوکیا 8.2 نیز کار می‌کند که احتمال دارد در اوایل سال 2020 معرفی شود.

منابع آگاه و نزدیک به HMD Global این موضوع را فاش کرده‌اند که اسمارتفون مقرون به صرفه این شرکت که از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند، نوکیا 8.2 نام دارد. طبق گزارشات منتشر‌ شده، این تلفن، همانند نسخه 4G از یک دوربین سلفی پاپ‌آپ جدید در جلو و یک دوربین چهارگانه در پشت استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد که اسمارتفون‌های نوکیا از نمایشگر‌های دارای بریدگی و حفره‌دار بهره نخواهند برد و به صورت مستقیم از مکانیزم‌های جدید و به‌روز استفاده می‌کنند.

اطلاعات ارایه شده نشان می‌دهند که لنز اصلی دوربین نسخه 5G نوکیا 8.2 با کیفیت 64 مگاپیکسل در مجموعه دایره‌ای شکل این تلفن قرار می‌گیرد. این سنسور بزرگتر از سنسور موجود در نوکیا 7.2 است و از فناوری ترکیب پیکسل‌ها (Pixel Binning) استفاده می‌کند. توسط این فناوری می‌توان تصاویر 16 مگاپیکسلی با کیفیت بسیار بالا را ثبت کرد.

به نظر می‌رسد که مجموعه دوربین نوکیا 8.2 توسط کمپانی معروف ZEISS ساخته شده است. هم‌چنین، احتمال می‌دهیم که در این تلفن از فناوری قدرتمند ضبط صدای موسوم به OZO Audio نوکیا در کنار حالت تاریک دوربین بهره گرفته شود.

هیچ جزییاتی درباره سایر مشخصات فنی این تلفن از جمله تراشه آن منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد، HMD ترجیح می‌دهد از همان چیپست‌های سری 700 اسنپدراگون استفاده کند.

انتظار داریم که تلفن نوکیا 8.2 5G در نمایشگاه MWC 2020 معرفی شود. البته، باید این نکته را هم درنظر داشته باشید که HMD احتمالا از نام‌های مختلفی برای این تلفن در بازارهای دیگر استفاده خواهد کرد. این اتفاق درباره اسمارتفون نوکیا 8.1 نیز رخ داده است. اسمارتفون نوکیا 8.1 با نام نوکیا X7 در چین به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH