سیستم عامل اکسیژن

اکثر گوشی‌های وان‌پلاس به نسخه جدید سیستم عامل این برند آپدیت می‌شوند

دیروز شرکت وان‌پلاس طی مراسمی در لندن از اسمارت‌فون وان‌پلاس 7T پرو رونمایی کرد. این مراسم با صحبت در مورد سیستم عامل اکسیژن آغاز شد. شرکت چینی با اشاره به نقاط قوت سیستم عامل خود، اکسیژن را یکی از موفق‌ترین سیستم عامل‌ها درنوع خود دانست.

وان‌پلاس به این نکته اشاره کرد که با استفاده از جامعه وان‌پلاس و برنامه‌های متعدد بتا، در سریع‌ترین زمان ممکن می‌تواند آپدیت OTA اندروید را برای کاربران خود عرضه کند. در واقع برای این شرکت چینی تنها هفده روز طول کشیده است تا وان‌پلاس 7 و وان‌پلاس 7 پرو را به اندروید 10 ارتقا دهد.

سیستم عامل اکسیژن

Carl Pei، یکی از بنیانگذاران وان‌پلاس، پس از دعوت از رییس تیم مهندسی گوگل برای اندروید، به روی صحنه برگشت و اعلام کرد به‌روزرسانی اکسیژن 10 برای تمامی گوشی‌های عرضه شده پس از وان‌پلاس 5 ارایه خواهد شد. به احتمال فراوان وان‌پلاس 6 و 6T این آپدیت را در ماه جاری میلادی دریافت خواهند کرد، اما دارندگان هندست‌های وان‌پلاس 5 و 5T باید در سه ماهه دوم سال 2020 منتظر این به‌روزرسانی باشند. اشاره‌ای به برنامه بتا برای وان‌پلاس 5 نشد، اما قطع به یقین در هفته‌های پیش رو شاهد انتشار آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH