سرویس استریم بازی GeForce NOW انویدیا برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شد

سرویس استریم بازی ابری انویدیا یعنی GeForce NOW حالا برای دستگاه‌های اندرویدی قابل دسترس است. احتمالا به خاطر دارید که انویدیا این سرویس را حدود یک ماه پیش در جریان نمایشگاه gamescom 2019 معرفی کرده بود.

با اینکه نسخه بتای GeForce NOW بر روی بیش از ۱ میلیارد کامپیوتر شخصی نصب شده است، اما این سرویس به‌زودی در یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های دنیا، یعنی گوشی‌های اندرویدی نیز گسترش خواهد یافت.

اپلیکیشن اندرویدی GeForce NOW هم درست مانند ورژن پی‌سی، مک و SHIELD TV آن، در نسخه بتا ارایه شده و انویدیا همچنان به بهبود و بهینه‌سازی آن ادامه خواهد داد. برای بهره گرفتن از مزیت‌های کامل آن در دستگاه‌های اندرویدی، توصیه ما استفاده از یک گیم‌پد بلوتوثی مانند SHIELD کنترلر، Razer Raiju Mobile ،Steelseries Stratus Duo یا Glap Gamepad (در کره جنوبی) است؛ چراکه تعدادی از بازی‌ها، بدون یک گیم‌پد، قابل بازی بر روی گوشی اندرویدی نخواهند بود.

سرویس استریم بازی GeForce NOW

البته اپلیکیشن مذکور، در حال‌حاضر تنها در پلی استور کاربران کره جنوبی راه‌اندازی شده است و اگر شما در جایی به غیر از اینجا زندگی می‌کنید، قادر به پیدا کردن آن از طریق جستجو بر روی پلی استور نخواهید بود. با این‌حال، فایل APK آن با حجم کمتر از ۳۰ مگابایت، هم‌اکنون بر روی وب‌سایت APKMirror آپلود شده است. ما آن را بر روی گلکسی S10e سامسونگ تست کردیم و در اروپا هم کار می‌کند.

توضیحات آن در APKMirror به صورت زیر است:

سرویس GeForce NOW، دستگاه اندرویدی شما را با استفاده از پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند به‌کارگرفته‌شده از طریق فضای ابری، به یک پی‌سی گیمینگ قوی تبدیل خواهد کرد.

اپلیکیشن GeForce NOW، بر روی گوشی‌های اندرویدی با رم حداقل ۲ گیگابایت و اندروید 5.0 به بالا کار می‌کند. برای یک تجربه بهینه، توصیه ما اتصال وای‌فای 5GHz با سرعت حداقل 15Mbps و یک گیم‌پد بلوتوثی، مانند موارد زیر است:

همچنین مطلع باشید که با استریم شدن بازی‌ها بر روی گوشی شما، ممکن است که دیتای اینترنت‌تان خیلی سریع مصرف شود. بنابراین توصیه ما این است که برای داشتن بهترین تجربه گیمینگ، به یک شبکه وای‌فای 5GHz وصل شوید.

البته، شما برای استفاده از اپلیکیشن مذکور مجبور خواهید بود که به نسخه بتای GeForce NOW دسترسی داشته باشید که این نسخه هم احتمالا به‌زودی با یک ورژن اشتراکی جایگزین خواهد شد. اگر تجربه استفاده از آن را بر روی یک دستگاه اندرویدی داشته‌اید، در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH