پیکسل 4

تصویر قاب‌‌های رسمی اسمارتفون‌های سری پیکسل 4 گوگل منتشر شد

بدون شک، اسمارتفون‌های سری پیکسل 4 در رویداد گوگل که فردا برگزار می‌شود، مورد توجه همگان قرار خواهند گرفت. البته، گوگل از چندین محصول دیگر، شامل اسپیکر Nest Mini، پیکسل‌بوک جدید و قاب‌های محافظ اسمارتفون‌های پیکسل 4 رونمایی خواهد کرد. تصاویر قاب‌های رسمی تلفن‌های جدید گوگل توسط افشاگر معروف، Ishan Agarwal منتشر شده است.

پیکسل 4

کمپانی گوگل برای اولین بار در سال 2017 قاب‌های محافظ تلفن‌های پیکسل 2 را با نام Fabric Cases معرفی و به بازار عرضه کرد. به نظر می‌رسد که اهالی مانتین ویوو از عملکرد تجاری این قاب‌ها خوشحال هستند. زیرا، گوگل این قاب‌های محافظ را برای پرچمداران جدید خود نیز در نظر گرفته است. این قاب‌ها در سه گزینه رنگی مختلف معرفی خواهند شد. یک گزینه با رنگ مشکی و یک دکمه سفید رنگ برای پاور به همراه لوگو گوگل در پشت به مشتریان پیکسل 4 ارایه می‌شود. یک گزینه دیگر با رنگ آبی و گزینه آخر با رنگ خاکستری به همراه رنگ نارنجی برای دکمه پاور به منظور محافظت از بدنه تلفن طراحی و تولید شده است.

این افشاگر معروف اعلام کرد که احتمالا قاب‌های محافظ اسمارتفون‌های سری پیکسل 4 در سایر گزینه‌های رنگی نیز معرفی شوند. این قاب‌های پارچه‌ای با قیمت 40 دلار در آمریکا و 45 یورو در اروپا به فروش می‌رسند. پیش‌سفارش آن‌ها نیز از فردا آغاز خواهد شد.

از طرفی دیگر، طبق شایعات، انتظار می‌رود که قیمت اسمارتفون‌های سری پیکسل 4 از 899 دلار در آمریکا و 949 یورو در اروپا آغاز شود. پرچمداران جدید گوگل از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 855 به همراه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره می‌گیرند. هم‌چنین، در بخش دوربین آن‌ها نیز یک مجموعه دوگانه وجود دارد. صفحه‌نمایش 90 هرتزی به عنوان یک نقطه قوت برای هندست‌های جدید گوگل در نظر گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH