مشخصات نوکیا 8.2 5G لو رفت؛ یک گوشی 5G ارزان‌تر مجهز به اسنپ‌دراگون 735

شرکت‌هایی مانند سامسونگ، هواوی، ال‌جی و وان پلاس، تابه‌حال، فناوری 5G را در سطح اسمارتفون‌های پرچمدار که قیمت نسبتا بالایی دارند و چندان هم قابل دسترس نیستند ارایه کرده‌اند. حالا کمپانی HMD امیدوار است که این مساله را سال بعد با معرفی یک دستگاه 5G ارزان‌تر که همچنان قدرتمند نیز خواهد بود، برطرف کند.

به گزارش وب‌سایت NokiaPowerUser و به نقل از یک منبع آگاه که خواسته نامش فاش نشود، گوشی آینده نوکیا 8.2 5G، مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 735 کوالکام خواهد بود. این تراشه هنوز معرفی نشده و انتظار می‌رود که از نظر مشخصات، مدل بعدی اسنپ‌دراگون 730 باشد و درست پایین‌تر از نسل بعدی اسنپ‌دراگون 865 که اوایل سال بعد از راه خواهد رسید قرار گیرد.

افشاگری امروز تاحدودی قابل باور است؛ چراکه کوالکام و نوکیا، پیش از این، خبر از یک اسمارتفون داده بودند که مجهز به یک چیپست از خانواده اسنپ‌دراگون 700 و سازگار با شبکه‌های 5G خواهد بود. این تراشه احتمالا با فناوری ۷ نانومتری ساخته می‌شود و همراه با نسل بعدی موتور هوش مصنوعی معرفی خواهد شد.

منبع مذکور همچنین اطلاعاتی درباره حافظه نوکیا 8.2 5G داده است. ظاهرا مدل استاندارد هندست، از رم و حافظه داخلی ۴ و ۶۴ گیگابایتی بهره خواهد برد. ضمن اینکه گفته می‌شود نسخه‌هایی با ترکیب حافظه ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی هم برای آن عرضه خواهد شد. همچنین گزارش‌های قبلی حکایت از آن داشتند که نوکیا 8.2 5G، مجهز به یک دوربین کشویی، یک نمایشگر تمام‌صفحه و یک ماژول دوربین دایره‌ای در پشت برای میزبانی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

انتظار می‌رود که نوکیا 8.2 5G در اواخر فوریه 2020 در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH