لیگ آو لجندز

بازی محبوب League of Legends در سال 2020 مهمان دستگاه‌های اندرویدی و iOS خواهد شد

از ماه‌ها پیش شایعات زیادی پیرامون عرضه بازی لیگ آو لجندز بر روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS وجود داشت. منابع آگاه از این مساله عنوان کرده بودند که این بازی در سال جاری آماده عرضه نخواهد شد. به تازگی Riot Games خبرهای جدیدی را در این خصوص منتشر کرده است و به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تا با دست پر وارد میدان بازی گوشی‌های هوشمند شود.

لیگ آو لجندز

یکی از بازی‌های منتشر شده توسط این گروه، League of Legends: Wild Rift خواهد بود که بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته در سال 2020 برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS منتشر خواهد شد. صفحه مربوط به این بازی در گوگل پلی ایجاد شده است و می‌توان با مراجعه به آن اطلاعات مربوط به بازی را مشاهده کرد.

درست به مانند نسخه موجود بر روی پی‌سی، Wild Rift یک بازی استراتژی اکشن محسوب می‌شود که گیمرها را در قالب گروه‌های 5 نفره در مقابل هم قرار می‌دهد. Riot Games ادعا کرده است که این عنوان از بازی از ابتدای کار به صورت اختصاصی برای پلت‌فرم موبایل طراحی شده است. با این حساب باید منتظر کنترل تاچ بهبودیافته و گیم‌پلی روان و لذت‌بخش از این بازی باشیم.

لیگ آو لجندز

نسخه موبایلی لیگ آو لجندز نام خود را از نقشه Summoner’s Rift موجود بر روی نسخه پی‌سی گرفته است. البته به احتمال فراوان نقشه موجود در نسخه موبایلی کوچکتر می‌شود تا بازی دچار افت سرعت نشود. شرکت سازنده عنوان کرده است که در ابتدای انتشار حدود 40 شخصیت در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد و به مرور زمان بر این تعداد افزوده خواهد شد. همچنین امکانات لازم برای شخصی‌سازی قهرمان نیز به صورت تمام و کمال در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. اما شاید مهم‌ترین نکته این بازی رایگان بودن آن است؛ دسترسی به تمام بخش‌های این بازی رایگان بوده و خبری از پرداخت درون برنامه‌ای نیز نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH