تنظیم فونت آیفون

چگونه اندازه فونت‌های سیستم را در آیفون یا آیپد تنظیم کنیم؟

کمپانی اپل به فونت‌های متنوع در محصولاتی مثل آیپد و آیفون افتخار می‌کند. شاید در برخی از مواقع، فونت پیش‌فرض دستگاه‌های آیفون و آیپد شما به دلایل مختلفی قابل خواندن نباشند. اما با این حال، شما می‌توانید اندازه و پررنگ بودن فونت منوهای سیستم‌عامل را به دلخواه خود تنظیم کنید. ما در این مطلب، چگونگی انجام این کار را برای شما شرح می‌دهیم.

پررنگ کردن نوشته‌ها (Bold)

در ابتدا منوی تنطیمات (Settings) آیفون یا آیپد را باز کنید. در صورت نیافتن این منو در صفحه اصلی، با جستجوی عبارت Settings در Spotlight می‌توانید وارد آن شوید.

تنظیم فونت آیفون

در منوی تنظیمات، گزینه Display & Brightness را انتخاب کنید.

تنظیم فونت آیفون

پس از وارد شدن به این منو، در انتها صفحه با فعال کردن سوییچ گزینه Bold Text می‌توانید تمامی نوشته‌های سیستم را پررنگ کنید.

تنظیم فونت آیفون

پس از فعال کردن این گزینه، تمامی نوشته‌های موجود در اپلیکیشن‌های پیش‌فرض و شخص ثالث تلفن پررنگ خواهند شد.

تنظیم اندازه نوشته‌ها (Text Size)

تنظیم اندازه فونت‌ها در آیفون یا آیپد پس از فعال‌کردن گزینه Bold Text به یک امر بدیهی تبدیل شده است. شما پس از اینکه متن‌ها را پررنگ‌تر مشاهده کردید، به احتمال زیاد قصد تغییر اندازه آن‌ها را نیز خواهید داشت. تغییر اندازه فونت در آیپد یا آیفون نیز توسط منوی تنظیمات امکان‌پذیر خواهد بود.

مانند روش قبل، وارد منوی تنظیمات شوید و گزینه Display & Brightness را انتخاب کرده و در این منو گزینه Text Size را انتخاب کنید.

پس از وارد شدن به صفحه جدید با یک نوار (Slider) روبه‌رو خواهید شد. برای بزرگ‌ کردن متن کافیست دایره قرارگرفته در مرکز این نوار را به سمت راست ببرید. برای کوچک‌کردن متن نیز آن را به سمت چپ ببرید تا اندازه دلخواه شما تنظیم شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH