خسارت ارزش افزوده که به صورت ناخواسته بر روی سیم کارت مشتریان فعال می‌شود، وارد یک جنگ تمام عیار شده است. وی حالا از تصمیم جدید دولت برای تع قطعی رومینگ ملی نسل چهارم وزیر ارتباطات اینترنت رایگان

قبوض سرسام‌آور نتیجه استفاده از اینترنت آزاد رومینگ!

مسافرت چیزی در حدود 3.5 میلیون نفر از ایران به کشور عراق در هفته اخیر باعث شده تا حواشی زیادی برای موضوعات ارتباطی ایجاد گردد که از جمله آنها قبوض سرسام‌آوری است که مسافرین پس از بازگشت از سفر با آنها مواجه شده‌اند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خبری اعلام کرد که با توجه به مبالغ بالای قبوض مصرفی مشترکین، احتمال محاسبه هزینه اینترنت ایشان طبق بسته‌های اعلامی اپراتورها وجود دارد. حالا طبق وعده آذری جهرمی به زودی اپراتورها وارد عمل شده و قبوض مشترکین را کمی متعادل خواهند کرد ولی نکته اصلی اینجاست که بسیاری از افراد به دلیل عدم آشنایی با بحث رومینگ و هزینه‌های آن و همچنین نحوه محاسبه دچار این مشکل شده‌اند.

البته بعضی از کاربران توییتر معتقدند که اپراتورها تخلف کرده‌اند و قبوض صادر شده بر اساس تعرفه‌هایی است که مربوط به روزهای عادی بوده و تعرفه‌های اعلامی برای اربعین رعایت نشده است. در همین راستا تعزیرات حکومتی اعلام کرده در صورت ارایه مستندات به موضوع ورود خواهد کرد و مشترکین مدعی تخلف شرکت‌ها می‌بایست مراتب را به این سازمان اطلاع دهند.

1 در مورد “قبوض سرسام‌آور نتیجه استفاده از اینترنت آزاد رومینگ!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH