شرکت آلفابت

سه ماهه مالی سوم سال 2019 برای شرکت آلفابت سودآور بوده است

شرکت آلفابت گزارش سه ماهه مالی سوم خود را منتشر کرده است و همه چیز نشان از روندی رو به رشد دارد. سود شرکت به صورت کلی با افزایشی 20 درصدی مواجه شده و به 40.5 میلیارد دلار رسیده است. مثل همیشه، بخش اعظم سود شرکت مدیون تبلیغات است که سهمی 33.92 میلیارد دلاری دارد.

گوگل

تولیدات دیگر شرکت که در دسته‌هایی مانند سخت‌افزار و محصولات ابری طبقه‌بندی می‌شوند، با سود 6.43 میلیارد دلاری در جایگاه بعدی قرار دارند. سود بخش اجرایی شرکت نیز با افزایش 23 درصدی روبرو بوده و به 9.1 میلیارد دلار رسیده است. ساندرا پیچای، مدیر اجرایی گوگل، به مناسبت این موفقیت به انتشار بیانیه‌ای پرداخته است که در بخشی از آن می‌خوانیم: “من از پیشرفتی که در تمامی بخش‌ها در سه ماهه مالی سوم به دست آورده‌ایم، بسیار خوشحالم. تمامی بخش‌ها از محاسبات کوانتومی و جست‌وجو تا یوتیوب و کلود سودآوری داشته‌اند.”

بخش‌های دیگر شرکت آلفابت که شامل زیرمجموعه‌هایی مانند Waymo، Verily و Google Fiber می‌شود نیز، روی هم رفته 155 میلیون دلار عایدی به جیب شرکت واریز کرده‌اند. آلفابت به دنبال آن است تا سرمایه‌گذاری‌های خود در زمینه کلود و یادگیری ماشینی را افزایش دهد و به همین میزان نیز انتظار بازگشت سرمایه و سود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH