شیائومی ردمی نوت 8T با قابلیت پشتیبانی از NFC و شارژ 18 واتی عرضه می‌شود

به‌نظر می‌رسد که کار شیائومی با هندست‌های سری ردمی نوت 8 هنوز به پایان نرسیده است. بر اساس شایعه‌ای که چند روز پیش منتشر شد؛ شیائومی بر روی اسمارت‌فون ردمی نوت 8T کار می‌کند و یک تصویر زنده لو رفته از هندست نشان داد که این محصول تقریبا مشابه ورژن اولیه ردمی نوت 8 است؛ با این تفاوت که از اتصال NFC پشتیبانی خواهد کرد. فهرست جدیدا منتشر شده توسط موسسه NCC نیز چنین پدیده‌ای را تائید می‌کند.

از آن‌جا که ورژن معمولی ردمی نوت 8 همانند اکثر اسمارت‌فون‌های تولید شده ویژه بازار چین، فاقد قابلیت پشتیبانی از NFC است؛ لذا اقدام شیائومی جهت عرضه ردمی نوت 8T با قابلیت پشتیبانی از NFC در بازارهای جهانی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. اکنون تائیدیه NCC در کشور تایوان تائید می‌کند که قابلیت پشتیبانی از NFC و فناوری شارژ سریع 18 واتی در فهرست مشخصات شناخته شده هندست آینده قرار دارند. شارژر سازگار با این محصول از خروجی‌های 5 ولت/3 آمپر، 9 ولت/2 آمپر و 12 ولت/1.5 آمپر پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین تائیدیه مذکور نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد؛ لذا احتمالا طی چند هفته آینده شاهد رونمایی از ردمی نوت 8T خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH