تصاویر تبلت هواوی میت‌پد پرو با نمایشگر حفره‌دار و قلم استایلوس منتشر شد

چند هفته پیش، تصاویر مربوط به یک تبلت رونمایی نشده هواوی منتشر شد. این تصاویر ظاهرا رسمی، کماکان از کیفیت پایینی برخوردار بودند. تبلت مذکور دارای یک نمایشگر حفره‌دار بوده و دوربین سلفی آن نیز در گوشه فوقانی صفحه‌نمایش مستقر شده است. این نمایشگر مجهز به حواشی جانبی فوق‌العاده باریک است. صفحه‌کلید در کنار قلم استایلوس باقابلیت اتصال مغناطیسی به حاشیه فوقانی تبلت، سایر ابزارهای جانبی دستگاه را تشکیل می‌دهند.

امروز یک شخص خبرچین با نام ایوان بلاس و شناسه evleaks@ اقدام به انتشار یک تصویر مطبوعاتی جدید از این تبلت نمود. بعلاوه وی به نام تجاری این محصول نیز اشاره کرد. بر این اساس تبلت مذکور تحت‌عنوان هواوی میت‌پد پرو عرضه خواهد شد. این در حالیست که شایعات پیشین از تولید این محصول با نام تجاری مدیاپد M7 حکایت داشتند.

با توجه به الگوی طراحی و نام دستگاه و پشتیبانی آن از صفحه‌کلید و قلم استایلوس به‌نظر می‌رسد که هواوی این تبلت را با هدف رقابت مستقیم با گجت قدرتمند آی‌پد پرو اپل تولید نموده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها میت‌پد پرو از پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و یک درگاه USB-C بهره خواهد برد.

سایر مشخصات میت‌پد پرو هنوز اعلام نشده است. اما چنان‌چه این محصول را به‌عنوان رقیب واقعی آی‌پد پرو قلمداد نماییم؛ در این‌صورت بایستی شاهد به‌کارگیری سخت‌افزارهای داخلی پیشرفته‌ای باشیم. لذا بهره‌گیری میت‌پد پرو از تراشه کایرین 990، باتری داخلی قدرتمند، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ابدا مایه تعجب نخواهد بود.

براساس شایعات پیشین، میت‌پد پرو در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه خواهد شد. ابزارجانبی صفحه‌کلید نیز با روش مغناطیسی به دستگاه متصل می‌شود. بعلاوه گجت آینده هواوی احتمالا نخستین تبلت جهان با نمایشگر حفره‌دار به‌شمار خواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH