اسمارتفون گلکسی A51 سامسونگ با دوربین چهارگانه L شکل در راه است

سامسونگ امسال با عرضه گوشی‌های بازنگری‌شده سری گلکسی A، رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده و به نظر می‌رسد که این روند در سال آینده نیز ادامه داشته باشد. حالا یک افشاگری جدید، جزییات بیشتری را درباره قاب پشت اسمارتفون گلکسی A51 شرکت در اختیار ما می‌گذارد که نشان‌دهنده یک ست‌آپ L شکل برای دوربین‌های آن است.

براساس شایعات قبلی ظاهرا در پشت دستگاه شاهد یک ست‌آپ دوربین چهارگانه شامل یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی خواهیم بود.

گلکسی A51

همچنین گفته می‌شود که گلکسی A51 دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، یک شیار سیم‌کارت دوتایی و یک کانکتور USB-C خواهد بود. پیش از این، مشخصات اصلی هندست در لیست گیک‌بنچ لو رفته و ما می‌دانیم که این دستگاه با شماره مدل SM-A515F قرار است مجهز به چیپست اگزینوس 9611، رم ۴ گیگابایتی و اندروید 10 باشد. نمایشگر آن نیز یک پنل ۶.۵ اینچی با یک ناچ قطره‌ای در بالا است که میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

براساس گزارش‌های موجود، سامسونگ پیشاپیش تولید گلکسی A51 را شروع کرده و انتظار می‌رود که آن را در سه ماهه اول سال 2020 معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH