مک‌بوک پرو ۲۰۱۸

اپل احتمالا مک‌بوک پرو 16 اینچی را تا آخر هفته عرضه خواهد کرد

به گزارش بلومبرگ، اپل برنامه‌هایی برای عرضه یک مدل مک‌بوک پرو جدید با نمایشگر ۱۶ اینچی دارد. اپل، در حال‌حاضر، لپ‌تاپ مک‌بوک ایر ۱۳.۳ اینچی و همچنین دو مدل مک‌بوک پرو ۱۳ و ۱۵ اینچی را در بازار به فروش می‌رساند.

ماه گذشته، نسخه بتای MacOS اپل (ورژن 10.15.1 کاتالینا) به‌طور ناخواسته باعث افشای وجود یک لپ‌تاپ ۱۶ اینچی شده بود. طبق آخرین شایعات و حدس‌هایی که زده می‌شود، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی احتمالا دارای یک نمایشگر ۳۰۷۲ در ۱۹۲۰ پیکسلی خواهد بود و در داخل خود نیز از پردازنده‌های نسل نهم Coffee Lake اینتل در قالب یک چیپست ۸ هسته‌ای i9 بهره خواهد برد.

اپل قبلا هرگز وجود یک مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی را تایید نکرده است. البته همه ما می‌دانیم که شرکت، هدفون بی‌سیم ایرپاد پرو خود را زمانی معرفی کرد که هیچ‌کس انتظار آن را نداشت. خیلی‌ها معتقدند که لپ‌تاپ جدید، به‌لطف حاشیه‌های نازک موجود در اطراف نمایشگر، چندان از مدل ۱۵ اینچی بزرگتر نخواهد بود. با این‌حال، این دستگاه نه تنها ممکن است مشتریان حرفه‌ای بیشتری را جذب خود کند، بلکه سایز بزرگتر آن نیز می‌تواند باعث بهبود خنک شدن لپ‌تاپ گردد.

براساس گزارش مذکور، قیمت مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی جدید، مانند مدل پایه مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی، از ۲۳۹۹ دلار شروع خواهد شد. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه، اپل یک کامپیوتر دسکتاپ مک پرو به‌روزرسانی شده را قبل از پایان سال جاری معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH