اندروید 10 سونی

کدام یک از تلفن‌های سونی به اندروید 10 آپدیت می‌شوند؟

سرانجام، شرکت سونی هم با انتشار لیست دقیقی از زمان انتشار آپدیت اندروید 10 برای اسمارتفون‌های خود، به جمع سایر رقبا پیوست. لیست سونی تلفن‌های زیادی را شامل نمی‌شود، اما همانطور که انتظار داشتیم، این شرکت ژاپنی اعلام کرد که جدیدترین اسمارتفون‌های خود، یعنی اکسپریا 1 (Xperia 1) و اکسپریا 5 (Xperia 5) جز اولین تلفن‌هایی هستند که در ماه دسامبر جدیدترین نسخه اندروید را دریافت می‌کنند.

سونی اکسپریا 5

هیچ‌کدام از تلفن‌های دیگر اکسپریا به جز دو مورد بالا، در سال جاری آپدیت نخواهند شد. سیستم‌عامل شش تلفن دیگر موجود در لیست سونی در سال 2020 به اندروید 10 ارتقا می‌یابد.

اسمارتفون‌های اکسپریا 10، اکسپریا 10 پلاس، اکسپریا XZ2، اکسپریا XZ2 کامپکت، اکسپریا XZ2 پریمیوم و اکسپریا XZ3 از اوایل سال 2020 آپدیت اندروید 10 را دریافت خواهند کرد. هیچ تاریخ دقیقی برای انتشار بروزرسانی‌ها اعلام نشده است، بنابراین، نمی‌توان گفت که کدام یک از این تلفن‌ها زودتر از بقیه، اندروید 10 را دریافت می‌کنند.

سونی اکسپریا 10 و 10 پلاس

سونی می‌گوید که بروزرسانی‌ها به صورت قدم به قدم منتشر خواهند شد و زمانبندی انتشار آن‌ها به بازارها و اپراتور‌های مخابرات بستگی دارد. این شرکت تمامی تلفن‌های آنلاک شده لیست مذکور را به اندروید 10 آپدیت خواهد کرد، اما هیچ تضمینی برای انتشار این آپدیت‌ها برای مدل‌های مخصوص اپراتور‌ها وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH