آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی موبایل و کامپیوتر

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب جهت اشتراک‌گذاری آنلاین تصاویر و ویدیوها به‌شمار می‌رود. چنان‌چه شما نیز همانند میلیون‌ها کاربر اینستاگرام مایل به پیوستن به این شبکه اجتماعی هستید؛ در این‌صورت با استفاده از دستگاه موبایل، تبلت یا کامپیوتر خود می‌توانید نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایید. این فرآیند کاملا رایگان و در عین‌حال آسان است. در ادامه، مراحل ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی موبایل و کامپیوتر به‌صورت گام‌به‌گام تشریح شده است.

  • مراحل ساخت اکانت با استفاده از اسمارت‌فون یا تبلت

1- به منظور ساخت و دسترسی به اکانت اینستاگرام بر روی پلتفرم‌های موبایلی ابتدا بایستی اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود و نصب کرد. برای انجام این‌کار برنامه اپ استور گجت خود (گوگل پلی در اندروید و اپ استور در iOS) را باز کرده و در نوار جستجو، کلمه Instagram را وارد نمایید.

2- پس از یافتن برنامه برای دانلود آن، دکمه INSTALL (در اندروید) یا Get (در iOS) را لمس کنید. بسته به سرعت ارتباط اینترنتی شما، دانلود اپلیکیشن حدودا 1 تا 2 دقیقه زمان خواهد برد.

3- پس از نصب برنامه، جهت اجرای آن کافیست بر روی آیکون اینستاگرام ضربه بزنید.

4- بر روی دکمه Sign Up ضربه بزنید. بدین‌ترتیب به صفحه‌ای جهت ثبت اطلاعات اکانت هدایت خواهید شد.

5- آدرس ایمیل خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید. سپس بر روی دکمه Next ضربه بزنید. آدرس ایمیل مورد استفاده بایستی معتبر و قابل دسترس باشد. بعلاوه در این قسمت می‌توانید گزینه “Log in with Facebook” را انتخاب کنید. در این‌صورت اینستاگرام از شما درخواست می‌کند تا اطلاعات اکانت فیس‌بوک خود را وارد نمایید.

6- نام‌کاربری و کلمه‌عبور موردنظر خود را وارد کنید. به منظور اطمینان از درج اطلاعات صحیح بایستی کلمه‌عبور خود را مجددا تایپ نمایید. سپس دکمه Next را لمس کنید.

7- اطلاعات اختیاری اکانت خود را تکمیل نمایید. این موارد شامل تصویر پروفایل، خلاصه بیوگرافی یا لینک ارتباطی با وب‌سایت شخصی است. البته کاربران همواره با انتخاب گزینه “Edit Profile” در بخش فوقانی صفحه می‌توانند نسبت به افزودن یا اصلاح اطلاعات در آینده اقدام نمایند.

8- در نهایت بر روی دکمه Done ضربه بزنید. بدین‌ترتیب اکانت اینستاگرام شما ایجاد خواهد شد.

  • مراحل ساخت اکانت با استفاده از کامپیوتر

1- مرورگر اینترنتی کامپیوتر خود را اجرا کنید. اگرچه تجربه گشت‌وگذار در اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر در مقایسه با گجت‌های موبایلی به‌مراتب محدودتر است؛ اما کاربران با مراجعه به وب‌سایت اینستاگرام کماکان می‌توانند به حساب‌کاربری خود دسترسی داشته باشند.

2- در نوار آدرس مرورگر، آدرس اینترنتی https://www.instagram.com را وارد نموده و کلید Enter را فشار دهید.

3- اطلاعات موردنیاز جهت عضویت را در فیلدهای سمت راست صفحه تایپ نمایید. این اطلاعات شامل موارد زیر هستند:

  • آدرس ایمیل فعلی
  • نام کامل
  • نام‌کاربری موردنظر
  • کلمه‌عبور موردنظر

بعلاوه با کلیک بر روی دکمه “Log in with Facebook” می‌توان از نام‌کاربری و پسورد اکانت فیس‌بوک جهت ساخت حساب‌کاربری اینستاگرام استفاده کرد.

4- بر روی دکمه Sign Up کلیک کنید. این دکمه در بخش تحتانی منوی عضویت قرار دارد.

5- بر روی آیکون آدمک در گوشه فوقانی سمت راست صفحه کلیک کنید. بدین‌ترتیب به پیج اختصاصی حساب‌کاربری خود منتقل خواهید شد.

6- بر روی گزینه “Edit Profile” کلیک کنید. این آیتم در بخش فوقانی صفحه و سمت راست نام‌کاربری شما قرار دارد.

7- اطلاعات موردنظر خود جهت نمایش به بازدیدکنندگان را وارد کنید. این اطلاعات شامل خلاصه بیوگرافی، لینک وب‌سایت شخصی یا تصویر پروفایل است. پس از درج اطلاعات، ر روی دکمه Submit د قسمت تحتانی صفحه کلیک نمایید. بدین‌ترتیب اکانت اینستاگرام شما با موفقیت ایجاد خواهد شد.

8- به منظور اصلاح اطلاعات پروفایل یا افزودن داده‌های جدید کافیست به صفحه کاربری اختصاصی خود مراجعه نموده و بر روی گزینه “Edit Profile” کلیک کنید. به منظور آپلود تصویر پروفایل می‌توانید بر روی آیکون آدمک کلیک نموده و گزینه “Upload Photo” را انتخاب کنید. با مراجعه به بخش PRIVATE INFORMATION نیز می‌توان اطلاعات خصوصی خود شامل آدرس ایمیل، شماره تلفن و جنسیت را وارد نمود. این اطلاعات برای سایر کاربران اینستاگرام قابل مشاهده نخواهند بود. پس از اعمال تغییرات سفارشی موردنظر بایستی بر روی دکمه Submit کلیک کرد. بدین‌ترتیب کلیه تغییرات ذخیره خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH