طرح رجیستری

وزیر ارتباطات: قطع شدن اینترنت ضرر زیادی برای مردم داشته است!

محدود شدن ارتباطات اینترنتی در کشور، باعث اعتراضات بسیار زیادی در میان کاربران شده و حال به‌نظر می‌رسد که وزیر ارتباطات نیز از این موضوع باخبر بوده و به دنبال راهکاری جهت برقراری مجدد این ارتباط است.

به گزارش آی‌تی‌رسان و به نقل از ایسنا، آذری جهرمی که برای جلسه‌ای به منظور بررسی تاثیر امواج الکترومغناطیسی بر سلامت شهروندان و با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، سازمان حفاظت از محیط زیست و سازمان انرژی اتمی در کمیسیون بهداشت مجلس حضور یافته بود، در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا در مورد استقرار اینترنت ملی گفت:چیزی به نام اینترنت ملی وجود خارجی ندارد، شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع اینترنت نیست و قطع اینترنت به کارکردهای شبکه ملی اطلاعات ضربه می‌زند.

وزیر ارتباطات گفت: قطع اینترنت ضررهای فراوانی برای مردم و نظام داشته و ‌دارد. شورای امنیت کشور به‌زودی نسبت به صدور مجوز برقراری اینترنت در کشور اقدام خواهد کرد و ما هم پیگیر هستیم. از ناراحتی مردم از قطع بودن اینترنت و مشکلات آن اطلاع دارم و به خودم نیز در این چند روز اجازه استفاده از اینترنت را ندادم، اما مردم قضاوت کنند که آیا خدمات داخلی آن‌ها بر شبکه ملی دچار اختلال شده است یا خیر. اگر زیرساخت شبکه ملی اطلاعات نبود، خدمات ابری داخلی نداشتیم و بسیاری از زیرساخت‌های مهم دیگر امروز نیز کار نمی‌کرد. شاید دو میلیون راننده تاکسی اینترنتی و مردم در عذابی بزرگ و مشکل بودند، بانک‌ها مختل بوده و بسیاری مباحث دیگر پیش می‌آمد. زیرساخت شبکه ملی اطلاعات پیشرفت قابل توجهی داشته، اما بپذیرید که کار بنده و وزارتخانه‌ام تولید محتوا نیست. حتما پس از بهبود شرایط، مفصل با مردم صحبت خواهم کرد و گزارش کاملی از پیشرفت‌های شبکه ملی خواهم داد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد ادعای سفیر آمریکا در آلمان که گفته بود اینترنت را برای مردم ایران تهیه می‌کنیم، گفت: اولا این ادعا اکنون ممکن نیست، برنامه‌هایی برای سال ۲۰۲۵ دارند که مطرح کرده‌اند، اما بهتر است بدانند ملت ایران نیازی به ادعای دروغین حمایت شما ندارد، دولت شما همان دولتی است که سال‌ها از هر اقدامی علیه ملت ایران فروگذار نکرده، اگر ادعای راستگویی دارید، داروی کودکان سرطانی ایرانی را چرا تحریم کرده‌اید؟ چرا در همین حوزه استارت‌آپهای ایرانی تحریم‌های گسترده‌ای اعمال کرده‌اید؟ اینترنت به زودی به زندگی مردم ایران باز می‌گردد و دولت هم آن را مثل چند سال گذشته توسعه خواهد داد و اتفاقا با حضور جریان ساز جوانان ایرانی، روز به روز ظلم شما و دولت‌تان را به گوش مردم دنیا خواهیم رساند.

45 در مورد “وزیر ارتباطات: قطع شدن اینترنت ضرر زیادی برای مردم داشته است!”

  1. اگه تو یه کشور درست و حسابی بود وزیر جلوی قطعو می گرفت و اگه نمی تونست استعفا میداد که البته به نظرم این آقا خودت پیشنهاد دهنده و تصمیم گیرندست بعد ادای بی خبری در میاره. این نه قشنگه نه مظلوم نمایی این عین بی لیاقتی و بی کفایتیه. متاسفم برای رای که دادم و دیگه هیچ وقت در انتخابات شرکت نخواهم کرد.

  2. ریخت و پاشهای شما هم در وزارت ارتباطات زیان زیادی برای مردم داشته. شانس آوردین که پیگیری نماینده قزوین تحت الشعاع گرانی بنزین و مشکلات پیرامون اون قرار گرفت

  3. جالبه اقای وزیر ارتباطات: قطع شدن اینترنت ضرر زیادی برای مردم داشته است بد برای جبرانش میای 10 روز به اینترنتمون اضافه میکنی که ضرر ما جبران شه بنده 6 روز مغازم بسته بوده 90درصد کارم با اینترنت بوده

  4. اصلا از وقتی که اینترنت قطع شده کلا بهم ریختم ??
    این چه کشوری هست؟
    تا کی باید این وضعیت تحمل کنیم

  5. شعار انتخاباتی روحانی رو همه یادشونه! هرگز دستمان بر روی دکمه فیلترینگ نخواهد رفت ! ووووولی پا روی کابل اتصال می گذاریم و از بیخ و بن قطع می کنیم????

    12
  6. هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد هم رونق زمان شما نیز بگذرد
    وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب بر دولت آشیان شما نیز بگذرد
    باد خزان نکبت ایام ناگهان بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد
    آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد
    ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز این تیزی سنان شما نیز بگذرد
    چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
    در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عوعو سگان شما نیز بگذرد
    آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست گرد سم خران شما نیز بگذرد
    بادی که در زمانه بسی شمعها بکشت هم بر چراغدان شما نیز بگذرد
    زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت ناچار کاروان شما نیز بگذرد
    ای مفتخر به طالع مسعود خویشتن تأثیر اختران شما نیز بگذرد
    این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد
    بیش از دو روز بود از آن دگر کسان بعد از دو روز از آن شما نیز بگذرد
    بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم تا سختی کمان شما نیز بگذرد
    در باغ دولت دگران بود مدتی این گل، ز گلستان شما نیز بگذرد
    آبی‌ست ایستاده درین خانه مال و جاه این آب ناروان شما نیز بگذرد
    ای تو رمه سپرده به چوپان گرگ طب این گرگی شبان شما نیز بگذرد
    پیل فنا که شاه بقا مات حکم اوست هم بر پیادگان شما نیز بگذرد

    14
  7. ما که به وضعیت موجود و گرانی و بیکاری اعتراض داریم چجور باید اعتراض کنیم؟ شما هر وقت و هر زمانی میخواید اعتراض کنید خیابونا رو میبندید و کلی اتوبوس و پلیس برایه محافظت از خودتون میارید! الان که اکثریت به وضع موجود اعتراض دارن چکار کردید؟ فقط زورتون به اینترنت رسید؟ اگر این از ترس نیست از چیه؟ خیلی ها سالها زحمت کشیدن هزینه کردن که کسب و کارشونو توسعه بدن. تو این چند وقت که کسب و کار مردمو تعطیل کردید کلی ضرر به مردم زدید چجور میخواید جبران کنید؟ ظلم هیچ وقت پایدار نیست.

    22
  8. توو استان ما سه روزه خبر از شورش و اعتراضی نیست همه ارازلم گرفتیم همه هم خوشحالیم پول خسارتیم که با قطع اینترنت باعث شدیمم نمیخوایم اینترتو وصل کنین

    6
    7
  9. سر سران مملکت سلامت.مملکت رو فقر و بیکاری،تورم و گرونی،اعیاد و فحشا و … گرفته.سران مملکت و آقازاده هاشون در رفاه باشند.خیالی نیست.اینا که اعتراض میکنند از مردم نیستند.اینا خس و خاشاک اند.اارازل و اوباش اند.خود فروخته و در خدمت اجنبی هستند.اصلن اینا خود سلمان فارسی هستند.

    3
    24
  10. قطعی اینترنت یه کار کارشناسی شده از سوی دولت بوده که بواسطه اون ذهن مردم رو از مسئله اصلی یعنی گرونی و سهمیه بندی بنزین منحرف کنه . و این قطعی تا زمانی ادامه داره که مردم فقط خواستار برقرای دوباره اینترنت بشن و مسئله بنزین براشون بی اهمیت بشه داستان ما درست شبیه داستان مالیات چهار برابری و ممنوعیت آروغ زدن مردمه

    1
    29
  11. حامد علی نژاد

    با اینکارتون و قطع شدن اینترنت از گرانتر شدن بنزین بیشتر باعث تنفر مردم از خودتون شدید.
    لعنت بهتون کلی بهم ضرر زدین
    خدا جوابتون رو بده

    3
    27
  12. من سایت های مشابه زیادی رو دیدم در مورد قطعی اینترنت مردم خیلی ناراضین بیشتر از این باعث نارضایتی مردم نشید .خودتون قضاوت کنید از بچه های کم سن و سال تا آدم نود ساله از اینترنت استفاده میکنن و همگی ما مثل عضوی از خانواده به اینترنت عادت کرده ایم،ضرب المثلی هم هست که میگه ترک عادت مرض است داریم مریض میشیم میفهمید مریض و افسرده نکنید.چرا مارو معتاد کردید که حالا زجرمون میدید؟

    3
    18
  13. آخه دولت نا محترم فکر میکنه با اینترنت ملی کجا میرسی؟ من کار و کاسبی کلا خوابیده وقتی نمیشه یه گوشی آندروییده فلش کرد وقتی نمیشه یک آنتی ویروس آپدیت کرد وقتی نمیشه یک درایور پرینتر دانلود کرد نصب کرد؟ سر ماه باید کرایه و قسط و بدبختی بدم؟ دولت میده کرایه منو ؟ خرج زندگی منو؟ خونمون شیشه کردین بس نیست؟

    59
  14. شما اگه بر حقید، چرا چشم گوش و زبان ملت رو میبندید.
    اینقد دم از حقوقبشر نزنید دیگه تروخدا

    1
    34
  15. جواد قانعی

    سه ماهه برای یه شرکت سنگاپوری دارم یه پروژه پرداختی انجام میدم وچند روز پیش هم زمان تحویل پروژم بود و دریافت دستمزدم و خدا میدونه تا الان چند تا ایمیل برام فرستان و با این وضعیت ایا هنوز میخوان همکاری کنن یا نه . واقعا لعنت به جهل… یار که نیستید لااقل بار نباشید.
    ادمین تو رو خدا این منتشر کن …

    36
  16. خواهشن بزارین خواهش پیگیری کنید
    بابا بنزین گرون کردین چرا نان یه عدی زیادی رو بریدین اخه چرا وصل نمیکنین ای نت لامصب اخه ما صدامونو به کجا ببرین حکومت علی دم ازش میزدین همینه یعنی هیشکی نیس صدای مارو بشنوه

    2
    44
  17. ینی متنفرم از تک تکتون، امیدوارم خدا حق ما رو ازتون بگیره که این کشور رو تبدیل به ویرونه کردین

    3
    62
  18. لعنت بر استبداد .یک هفتس از کارو کاسبی افتادیم.کاش یه جای دیگه بدنیا میومدیم…دارم اعتقادمو به خدا هم از دست میدم.

    3
    54
  19. با عرض سلام
    اگ ممکنه بازم پیگیری کنید که اینترنت کی(زمان دقیق) وصل میشه
    اخه تا کی باید صبر کنیم ؟؟
    قرار بود امروز وصل شه …
    گرونی بیکاری کم بود حالا اینم باید تحمل کنیم …..

    1
    48
  20. سجده بر پسـت و ریاست می کنیم
    بــا خـدا هـم ما سیاست می کنیم
    کــو نشانــی کـه شـما اهـل دلید؟
    جملـگـی تـان بــر نــماز بـاطلیــد
    مـی چـکد شـک بـر ســجــاده ها
    وای از روزی که افــتــد پـــرده ها
    مـا خـدایــان زیــادی سـاخـتـیـم
    مــال مــردم را بــه خود پرداختیم

    1
    75
  21. معلوم است که تمایلی به وصل کردن اینترنت ندارید چون وقتی که خودتان اینترنت استفاده می کنید نیازی نمی بینید که مردم استفاده کنند. مثل ماهواره و خیلی چیزهای دیگر. مثلا همین شماها توییتر دارید و از خیلی چیزهای دیگر استفاده می کنید ولی وقتی نوبت به مردم می رسد حق استفاده از آن را ندارند و فیلتر است. مثل اینکه شماها از کره دیگری آمده اید و مردم با شما متفاوت هستند. مهم نیست بالاخره یک زمانی جواب مردم را می گیرید. این قدرت ظاهری شما زیاد دوام نخواهد آورد.

    2
    87
  22. تا کی زور بگن بهمون و هیچی نگیم ؟ تا چند وقت دیگه هم مرز هارو می بندن و خروج از کشور ممنوع میشه و میشیم خود کره شمالی باید کشاورزی کنیم بخوریم‌ نمیریم در صورتی که کل دنیا در حال پیشرفته
    هر روز خودمو لعن و نفرین می کنم که ایران به دنیا اومدم

    5
    92
  23. کسب و کار که تعطیله خدا رو شکر. اینترنت نیست و بسیار مشکل داریم ارتباط با مشتری رو .کم مشکل داشتیم ایناهم روش اومد .تقی به توقم میخواد بشه باز اینترنت رو قطع خواهید کرد .داریم دیوانه میشیم .مردم رو عصبانی تر نکنید لطفا از کارو زندگی افتادیم به خدا .تمومش کنید وضعیت امنیتی رو بزارید لا اقل به زندگی کوفتی قبلیمون برگردیم ?

    2
    72
  24. با قطعی کامل اینترنت بین الملل به مردم ایران و دنیا نشون دادید که هیچ کاری ازتون برنمیاد و در طی چهل سال گذشته، رژیم در ضعیف ترین حالت خود قرار داره.دقیقا مثل این میمونه که طرف هیچی از کامپیوتر بلد نیست.میگن خاموشش کن، کلا از برق میکشه کامپیوتر رو.متاسفم براتون

    3
    115
    1. بیچاره ای از ایران

      یعنی تا این یک سال و نیم تموم بشه، قشنگ مردم رو کُشتید آ
      اون کلید بود یا قفل؟!!!!!!

  25. میگوین سایر کشورها اینترنت ملی دارند, کره جنوبی, ژاپن, چین ووووو درست ولی برای ارتباط با خارج دورخودشون دیوارنکشیدند, وگرنه مثلا کره جنوبی, ستاره هاش و صنعتش کاملا وابسته به طرفداری از خارجه, درضمن اگه با دنیا معامله و دادوستد داشته باشیم اینترنت باید همیشه باشه, یک سایت انگلیسی یا زبان دیگه نمیشه رفت خوب نسیولین جواب اینو چی میدند؟فقط فارسی؟و اطلاعات ناقص,شما؟گناه مردم چیه؟چکار باید کنیم؟واقعا این حقوی بشره؟نقضش نیست؟آقای جهرمی جواب اینو چی میدند؟چطوری میشه مثل ماهواره اینترنتن داشت تا زندگیمون اینجوری بهم نریزه؟لطفا سانسور تکنید,چون به شماها اعتمادی نیست

    1
    46
    1. دقیقا درسته. اصلا این شبکه ی ملی اطلاعات که اینترنت نیست. خوبه خود وزیر هم گفته. شبکه ی ملی اطلاعات رو که همه ی کشورا دارن. ولی اینا یه جوری تو اخبار میگن انگار مثلا همین روسیه که جدیدا شبکه ملی اطلاعاتتشو توسعه داده دیگه اینترنتو قطع کرده برای مردمش!!! اصلا همچین چیزی مگه میشه! امیدوارم هر چی زودتر به خودشون بیان و اینترنت رو وصل کنن.

      1
      26
  26. چیزی به اسم رایگان برای ملت ایران وجود نخواهد داشت..متاسفانه ملتی هستیم که روی خوش زندگی برامون رویاس!!!

    4
    71
  27. یه بنده خدا

    بنده مهندس مخابرات هستم اینترنت رایگان کاملا عملی است همانگونه که امواج ودیتاهای رایگان از ماهواره ها به کشورما ارسال میشوند میتوان با برقراری لینک نقطه به نقطه از کشورهای همسایه اینترنت کل کشور را فراهم نمود .
    به مزخرفیات دیگران توجه نکنید .

    4
    118
  28. لطفا نظر منو سانسور نکنید این واقعیته

    ۴۰ سال مردم خواب بودن . نمیدونستن اینا دارن چیکار میکنن
    اما مردم بعد از این همه سال همه چی رو فهمیدن و کاملا دستشونو خوندن . دیگه هیچکس رو ندارن که مردم دوستش داشته باشن و بهش اعتماد کنن
    و وای به حال اینها . دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره . مطمئن باشید

    6
    192

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH