2 گزینه اصلی جایگزینی ویز از بین نقشه و مسیریاب‌های ایرانی

نقشه و مسیریاب ویز که روزهای گذشته با مصاحبه مدیرعاملش پیرامون رفتار غلط ایرانی‌ها در استفاده از این اپلیکیشن سر و صدای زیادی به پا کرده بود، حالا با قطعی اینترنت از دسترس خارج شده و بسیاری از مردم برای مسیریابی از اپلیکیشن‌های داخلی استفاده می‌کنند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، قطعی اینترنت و عدم دسترسی به اپلیکیشن‌های خارجی باعث شده تا ویز نیز از حضور ایرانی‌ها طی روزهای آتی بی‌نصیب مانده و البته گویا مدیران این اپلیکیشن نیز از این اتفاق راضی هستند! مدیرعامل ویز طی روزهای گذشته، مصاحبه‌ای با یکی از شبکه‌های خارجی انجام داده بود که در آن می‌گفت کاربران ایرانی به عملکرد ویز اعتماد نمی‌کنند و با تغییر مسیرهای ناگهانی، فشار زیادی به سرورهای این شرکت وارد می‌نمایند.

اما قطعی اینترنت باعث شده تا عملا دسترسی ایرانی‌ها به وزیر قطع شده و اپلیکیشن‌های ایرانی جایگزین این مسیریاب شوند. طبق بررسی‌های خبرنگار آی‌تی‌رسان، نقشه و مسیریاب بلد و نشان، 2 گزینه اصلی مردم برای جایگزینی ویز بوده‌اند و تعداد نصب‌های صورت گرفته در روزهای اخیر نیز موید این موضوع هست.

بررسی‌های ظاهری از عملکرد این دو اپلیکیشن گواه این موضوع است که عملکرد نشان کمی بهتر از بلد بوده و امتیازات مربوط به این دو اپلیکیشن در کافه بازار نیز همین موضوع را تصدیق می‌کند. در حال حاضر اپلیکیشن نشان با حدود 2 میلیون نصب فعال توانسته امتیاز 4.6 را دریافت کند و در مقابل بلد با همین تعداد حدودی توانسته امتیاز 4.5 را از کاربران دریافت کند.

 

2 در مورد “2 گزینه اصلی جایگزینی ویز از بین نقشه و مسیریاب‌های ایرانی”

  1. معرفی برنامه های جایگزین چه معنی میده مگه قراره تا کی قطع باشه اینترنت؟لطفا اینترنتو وصل کنین

    1
    9
  2. عباس نامنی

    سلام
    به نظر من نقشه بلد بهتر از نقشه نشان و با کارایی بهتر یه….چون سریع وارد برنامه میشه و برای خروج دیگه حتماً نباید روی کلمه خروج کلیک کرد.و در زوم قابلیت تفکیک پلاک های منازل رو هم داره.
    ولی نقشه نشان هم فوق العاده اس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH