پیام رسان بله

نسخه وب پیام رسان بله از کار افتاد!

قطعی اینترنت بین المللی تبعات بسیار زیادی برای کاربران ایرانی داشت که از جمله آن استفاده از خدمات سرویس‌دهندگان ایرانی بود، اما این اتفاق بازهم ثابت کرد که سرویس‌دهندگان داخلی توانایی پشتیبانی از این حجم کاربران را نداشته و پیام رسان بله از جمله این خدمات‌دهندگان ناتوان محسوب می‌شود.

به گزارش آی‌تی‌رسان، با قطعی اینترنت و عدم دسترسی به تلگرام و واتس‌اپ، بسیاری از کاربران برای ارتباطات روزمره خود به پیام رسان‌های دیگر مانند بله، ایتا، گپ و… مراجعه کرده‌اند که بسیاری از این اپلیکیشن‌ها با مشکل عدم پایداری مواجه شده‌اند.

بله

در حالی که یکی از نیازهای بدیهی روزمره کاربران، دسترسی به نسخه دسکتاپ و یا تحت وب است، پیام رسان بله علی‌رغم نبود نسخه دسکتاپ، صرفا یک سرویس تحت وب به کاربران ارائه می‌داد که در روزهای گذشته امکان استفاده و دریافت کد تاییدیه در آن نیز وجود نداشته و حالا به طور کلی از دسترسی خارج شده است.

قابل ذکر است که نسخه موبایل این پیام رسان نیز با کندی بسیار زیادی مواجه بوده و پیام‌های رد و بدل شده با اختلال بسیار زیادی بین کاربران منتقل می‌گردد. همچنین مواردی چون بات‌ها، اعلام زمان حضور، تعداد اعضای گروه‌ها و… نیز غیر فعال شده تا بار سرورها کم‌تر شود.

5 در مورد “نسخه وب پیام رسان بله از کار افتاد!”

  1. من ب خاطر مدرسم بله رو بریزم .و از نسخه تحت مرورگر استفاده می کنم چند روز پیش رفتم توش اصن باز نشد و فقط یه صفحه ابی بود . واقعا مذخرفه . من واتساپ تحت وب رو روی لینوکسم ریختم عالی ولی اصن بله و همچنین شاد بسیار بسیار مذخرفن و جواب گوی بنده نیس و فکر میکنم این حرف دل همه دانش اموزاست

    4
    5
  2. توی خبرتون یه “ما که گفته بودیم” خاصی بود؛ انگار خوشحالید از این قضیه؛ تا حالا شده به عنوان یکی از اعضای جامعه ارتباطات پیشنهاداتتون رو به تیم بله بگید؟

  3. یه بار رفتم از پیام رسان داخلی استفاده کنم اینقدر مضخرف بود که همون لحظه پاکش کردم
    ui / ux افتضاح
    سرعت افتضاح
    تنظیمات خیلی محدود
    پر از باگ
    تازه یه ویدیو دیدم طرف از این گوشی جدیدا که دوربین سلفیش میاد بالا داشت تا رفت داخل پیام رسان داخلی دوربین سلفی باز شد یه عکس انداخت بسته شد
    اینو هر جای دنیا نشون بدی بهت پناهندگی می دن
    سرم بره سمت پیام رسان داخلی نمی رم

    9
    17

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH