وزیر

لاهوتی: وزیر ارتباطات گفت که نقشی در قطع و وصلی اینترنت ندارد!

قطعی اینترنت طی 7 روز گذشته باعث شد تا کاربران اینترنتی نسبت به وزیر ارتباطات اعتراضاتی داشته باشند ولی ویدیو منتشر شده از جهرمی و صحبت‌های نمایندگان نشان می‌دهد که وزیر جوان نقشی در این قطعی نداشته و حتی در وصل شدن این ارتباط نیز موثر نبوده است! حالا سوال کاربران این است که در این صورت، وعده‌های گاه و بیگاه ایشان بر چه مبنایی بوده؟

به گزارش آی‌تی‌رسان، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین در مصاحبه‌ای پیرامون جلسه مجلس با آذری جهرمی گفت: وزیر ارتباطات در جلسه امروز اعلام کرد که نقشی در قطع و وصلی‌های اینترنت نداشته و با توجه به تفویض اختیار اینترنت به وزارت کشور، اختیار به وزیر کشور داده شده تا ارتباط اینترنتی را متصل کند.

وی در ادامه افزود: طبق گفته وزیر ارتباطات، اینترنت خانگی در بسیاری از مناطق وصل شده و اتصال اینترنت همراه نیازمند مجوز است که از سوی وزیر کشور صادر می‌شود. همچنین آقای جهرمی در این جلسه اعلام کرد که کسب و کارها از این قطعی متضرر شده‌اند و در صورت عدم مدیریت صحیح اوضاع، بخشی از مردم اقدام به انتقال سرمایه خواهند کرد.

بررسی خبرنگار آی‌تی‌رسان از شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که تیغ تیز انتقادات کاربران به سمت آذری جهرمی بوده است. به بیان دیگر اینکه بسیاری از کاربران معتقدند که قطعی اینترنت به شکل فعلی در حیطه اختیارات جهرمی نیز بوده است. از سوی دیگر برخی دیگر از کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که اگر جهرمی نقشی در اتفاقات هفته گذشته اینترنت نداشته، بر چه مبنایی وعده برقراری ارتباط اینترنتی را به کاربران می‌داده است؟

2 در مورد “لاهوتی: وزیر ارتباطات گفت که نقشی در قطع و وصلی اینترنت ندارد!”

  1. جهرمی رو هر روز میبرن مجلس اونم میگه بنده کاره ایی نیستم ،دوباره فردا میگن بیا توضیح بده چرا نت قطعه………?????

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH