گلکسی S11

دوربین گلکسی S11 مجهز به فوکوس لیزری خودکار خواهد بود

دوربین گلکسی S11 از مجموعه زیادی از لنزها و سنسورهای مختلف تشکیل می‌شود. به گفته Ice Universe، سامسونگ برای اولین بار از سیستم فوکوس لیزری خودکار در این دوربین استفاده خواهد کرد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این سنسور بر روی رندرهایی که چندی پیش منتشر شده بودند، مشخص شده است.

دوربین گلکسی S11

گفتنی است تا پیش از این، شرکت کره‌ای در پرچم‌داران خود از سیستم Dual Pixel AF استفاده می‌کرد؛ اما این که چرا حالا به فناوری جدیدی روی آورده است، دلایل متفاوتی دارد. سنسور ISOCELL Bright HMX قابلیت پشتیبانی از Dual Pixel AF را ندارد؛ با توجه به این نکته و این که بسیاری عقیده دارند این سنسور به عنوان دوربین اصلی گلکسی S11 به کار گرفته خواهد شد، می‌توان نتیجه گرفت که دلیل اصلی استفاده از فوکوس لیزری خودکار، به همین موضوع برمی‌گردد.

به نظر می‌رسد گلکسی S11 پلاس با پنج دوربین روانه بازار خواهد شد و تمامی این دوربین‌ها به نحوی به فناوری جدید سامسونگ کمک خواهند کرد. احتمال آن وجود دارد که دیگر اعضای خانواده پرچم‌داران سال آینده سامسونگ با تعداد دوربین‌های کمتری ارایه شوند؛ به عنوان مثال، گلکسی S11e با سه دوربین عرضه می‌شود، اما همچنان مجهز به سنسور فوکوس لیزری خودکار خواهد بود.

دوربین گلکسی S11

از روی ظاهر دوربین‌ها می‌شود فهمید که یکی از دو دوربین اضافی، سنسور ToF سه‌بعدی است، اما کارکرد دوربین پنجم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مطمئنا در روزهای پیش رو خبرهای بیشتری در خصوص پرچم‌داران کره‌ای منتشر شده و بسیاری از موارد مبهم مشخص خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH