نسخه جدید واتس‌اپ

نسخه جدید واتس‌اپ قابلیت‌های جدیدی را برای کاربران iOS به ارمغان می‌آورد

واتس‌اپ با انتشار جدیدترین نسخه از نرم‌افزار خود برای سیستم‌عامل iOS، قابلیت‌هایی را به صورت بی سر‌ و صدا به آن اضافه کرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های نسخه جدید این پیام‌رسان می‌توان به تنظیمات جدید حریم شخصی و پشتیبانی از سرویس انتظار مکالمه (Call Waiting) اشاره کرد.

در نسخه جدید واتس‌اپ صفحه چت برای کاربران آیفون نیز به‌روز شده است تا کاربران به راحتی و با سرعت بیشتری پیام‌ها را مرور کنند. هم‌چنین، کاربران نابینا اکنون می‌توانند پیام‌های خود را به صورت مستقیم از صفحه‌کلید بریل خود توسط حالت VoiceOver ارسال کنند.

با استفاده از قابلیت انتظار مکالمه نیز سایر کاربران در هنگام مکالمه شما می‌توانند در پشت خط بمانند تا شما به تماس خود پایان داده و با آن‌ها مکالمه کنید.

در بخش حریم خصوصی نسخه iOS نیز تغییرات مهمی ایجاد شده است. تنظیمات مذکور به شما این امکان را می‌دهد تا افرادی را که مجوز اضافه کردن شما به گروه‌های مختلف را دارند، انتخاب کنید. برای این کار وارد منوی تنظیمات (Setting) شده و سپس گزینه Account را انتخاب کنید. در پنجره جدید وارد گزینه Privacy شوید و تنظیمات خود را در بخش Groups اعمال کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که پس از اضافه کردن مخاطبان به لیست سیاه این بخش، ادمین‌های‌ گروه‌ها فقط می‌توانند دعوتنامه خود را به صورت خصوصی برای شما ارسال کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH