ساعت هوشمند آنر مجیک واچ 2 با قابلیت ردیابی پیشرفته شنا و شارژدهی فوق‌العاده باتری معرفی شد

آنر از ساعت هوشمند مجیک واچ 2 رونمایی کرد. باتری این اسمارت‌واچ تا حداکثر 14 روز شارژدهی دارد. بعلاوه این گجت با تمرکز بر مقوله سلامتی و تندرستی طراحی شده است. مجیک واچ 2 با مقاومت در برابر فشار 5 اتمسفری آب به کاربران امکان می‌دهد تا در مکان‌های مختلف نظیر استخر از آن استفاده کنند؛ موقعیت‌هایی که به‌کارگیری اسمارت‌فون در آن‌ها مقدور نیست.

این ساعت می‌تواند ضربان قلب کاربر را کنترل نموده و در عین‌حال میزان مسافت پیموده شده، سرعت و مقدار کالری سوخته را ردیابی کند. بعلاوه این گجت قادر به محاسبه امتیاز شنای گلف (SWOLF) کاربر خواهد بود. این معیار بیانگر مجموع تعداد دفعات هواگیری و مدت زمان لازم برای شنا کردن در طول استخر است (مقدار کمتر برای این شاخص به‌معنای بهره‌وری بالاتر شنا خواهد بود).

در طی مدت روز، ساعت ضربان قلب کاربر را رصد می‌کند و در صورت بالا رفتن یا پایین آمدن بیش‌ از اندازه آن به وی هشدار می‌دهد. چنان‌چه ساعت احساس کند که کاربر دچار استرس شده است؛ در این‌صورت راهنمای یک تمرین تنفسی را در اختیار وی قرار خواهد داد. نهایتا این ابزار وضعیت خواب شما را دنبال نموده و به منظور بهبود آن پیشنهاداتی را ارایه می‌دهد. بعلاوه آنر مجیک واچ 2 قادر است 6 نوع معمول از اختلالات خواب را تشخیص دهد.

این ساعت دارای 15 حالت برای تناسب اندام است و فعالیت‌های مختلف از هاکی گرفته تا استفاده از ماشین قایقرانی را شامل می‌شود. مجیک واچ 2 از قابلیت‌های GPS و GLONASS برای مکان‌یابی استفاده می‌کند (دسترسی به هر 2 گزینه هنگام وجود ساختمان‌های بلند یا درختان مفید خواهد بود).

آنر مجیک واچ 2 از جنس فولاد ضدزنگ 361L ساخته شده و در 2 سایز مختلف 46 و 42 میلی‌متری عرضه می‌شود. این مدل‌ها به‌ترتیب مجهز به نمایشگرهای 1.4 و 1.2 اینچی هستند. هر 2 نمایشگر از نوع آمولد بوده و از چگالی پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ برخوردار هستند (رزولوشن نمایشگر بزرگ‌تر معادل 454 در 454 پیکسل و رزولوشن پنل کوچک‌تر برابر با 390 در 390 پیکسل است).

آنر مجیک واچ 2: ورژن 46 میلی‌متری با رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای (سمت راست) – ورژن 42 میلی‌متری در رنگ‌های مشکی و طلایی (سمت چپ)

این ساعت همانند هواوی Watch GT 2 بر پایه تراشه کایرین A1 طراحی شده است. در واقع این 2 ساعت دارای نقاط اشتراک متعددی هستند؛ با این‌حال آنر مخاطبان جوان‌تر را هدف قرار داده است. به‌هرحال مجیک واچ 2 دارای 4 گیگابایت حافظه‌داخلی است که 2 گیگابایت از آن می‌تواند برای ذخیره‌سازی حدودا 500 آهنگ و گوش دادن به آن‌ها حین انجام تمرین مورد استفاده قرار گیرد. همچنین اتصال پیشرفته بلوتوث به کاربر امکان می‌دهد تا حتی در فواصل 150 متری از گوشی خود نیز با استفاده از ساعت به تماس‌های دریافتی پاسخ دهد. شارژدهی 14 روزه باتری که در تبلیغات به آن اشاره شده است؛ بر اساس ردیابی 90 دقیقه‌ای GPS برای تمرینات، 30 دقیقه تماس (از طریق بلوتوث) و 30 دقیقه پخش موسیقی در هر هفته محاسبه شده است. بایستی به‌خاطر داشت که شارژدهی 14 روزه منحصرا متعلق به مدل 46 میلی‌متری ساعت است و باتری ورژن 42 میلی‌متری 1 هفته دوام خواهد داشت.

آنر مجیک واچ 2 از روز 12 دسامبر در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. قیمت‌گذاری این محصول از 1099 یوان (155 دلار – حدودا 2 میلیون تومان) برای ورژن 42 میلی‌متری مشکی‌رنگ آغاز می‌شود. مدل 46 میلی‌متری مشکی‌رنگ 1199 یوان (170 دلار – حدودا 2 میلیون و 200 هزار تومان) قیمت‌گذاری شده است؛ در حالی‌که مدل‌های 46 میلی‌متری قهوه‌ای‌رنگ و 42 میلی‌متری طلایی‌رنگ با برچسب قیمتی 1399 یوان (200 دلار – حدودا 2 میلیون و 400 هزار تومان) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

قیمت‌گذاری مدل 42 میلی‌متری در اروپا از 179 یورو آغاز خواهد شد؛ در حالی‌که قیمت‌گذاری پایه ورژن 46 میلی‌متری برابر با 189 یورو خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH