ماوس خارق‌العاده Logitech Cube

با اینکه تولید کنندگان ماوس‌های مختلف سعی می‌کنند با اضافه کردن دکمه‌ها، امکانات مختلف و طراحی ارگونومیک کاربران را جذب کنند؛ لاجیتک این بار یک ماوس متفاوت با طراحی مکعبی شکل معرفی کرده است که ویژگی‌های متفاوتی از ماوس‌های معمولی دارد. این ماوس هم می‌تواند به عنوان یک مدل معمولی و هم به عنوان یک ریموت کنترل در سمینارها و کنفرانس‌ها برای مرور اسلایدها به کار رود.

این ماوس که Logitech Cube نام دارد ظاهری شبیه به یک آجر کوچک داشته که به راحتی در میان دست جا می‌شود و از نظر جنبه‌های زیبایی شناختی نسبت به ماوس‌های معمولی کاملا نوآورانه است.
Logitech Cube به جای کلیدهای معمول در ماوس‌ها دارای یک فضای وسیع حساس به لمس است. به این ترتیب، کاربر می‌تواند با توانایی عملکرد بیشتری از این دستگاه استفاده کند. با استفاده از نرم افزار Flow Control لاجیتک اسکرول کردن با این ماوس به نرمی گوشی‌های هوشمند می‌باشد. هنگامی که شارژ ماوس رو به اتمام است، چراغ مخصوصی روشن می‌شود تا به صورت غیر منتظره ماوس شما از کار نیفتد، همچنین باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری این ماوس عمر شارژ طولانی را به شما وعده می‌دهد.
Logitech Cube بر پایه اتصال بی سیم قادر است به طور هم‌زمان به بیش از شش دستگاه بی سیم شامل صفحه کلید، لپ تاپ، تلفن همراه هوشمند، تبلت و … متصل شود. با تکنولوژی Logitech Unifying Receiver نیازی به اشغال پورت دیگری از سیستم ندارید و تنها با یک پورت قادر هستید تمامی گجت‌های لاجیتکی خود را با فناوری بی‌سیم به سیستم متصل کنید و تا فاصله 25 متری از آن‌ها استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH