تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین اسمارتفون‌های آنر V30 و V30 پرو را مشاهده کنید

برند آنر با معرفی اسمارتفون‌های آنر V30 و V30 پرو قصد داشت توانایی‌های خود را در زمینه دوربین باکیفیت به رخ کمپانی هواوی (شرکت مادر) بکشد. اسمارتفون‌های جدید آنر از سنسور 40 مگاپیکسل IMX600 شرکت سونی بهره می‌گیرند که از فیلتر RYYB و شبکه‌های پردازش عصبی چیپست قدرتمند Kirin 990 پشتیبانی می‌کند.

 

آنر نیز چند تیزر تبلیغاتی از تلفن‌های جدید خود منتشر کرده است. در این ویدیو‌ها به عبارت فناوری دوربین ماتریسی اشاره می‌شود. این فناوری با ترکیب سنسور دوربین، واحد پردازش عصبی و الگوریتم‌های پردازشی توانایی ثبت تصاویر باکیفیت در محیط‌های کم‌نور را داشته و لنز را در هنگام فیلمبرداری، پایدار (از نظر کیفیت) نگه می‌دارد.

هرچند، آنر اطلاعات بیشتری درباره نحوه عملکرد دوربین تلفن‌های آنر V30 و V30 پرو منتشر نکرده است، اما با بررسی دقیق ویدیو‌های تبلیغاتی می‌توان به راز این برند چینی پی برد. هم‌چنین، چند تصویر نمونه از دوربین تلفن‌های پرچمدار آنر منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

تصاویر JPG فوق بسیار باکیفیت بوده و از حجم بالایی برخوردار هستند، اما بهتر است که نگاهی به آن‌ها انداخته تا توانایی‌های دوربین تلفن V30 پرو را در قالب این تصاویر مشاهده کنید.

مدیر استراتژیک برند آنر نیز تصاویر سلفی زیر را در اکانت Weibo خود به اشتراک گذاشت. این تصاویر توسط یک لنز 32 مگاپیکسل و یک لنز الترا‌واید 8 مگاپیکسل سلفی ثبت شده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH