چاپگر بدون کارتریج

با کارتریج خداحافظی کنید؛ اولین چاپگر بدون کارتریج دنیا توسط اچ‌پی معرفی شد

شرکت اچ‌پی (HP) اولین چاپگر بدون کارتریج خود را در امارات متحده عربی معرفی کرد. نام این چاپگر HP Neverstop Laser است. عرضه این چاپگر به بازار باعث افزایش مشتریان اچ‌‌پی می‌شود، زیرا بسیاری از افراد استفاده از کارتریج در پرینتر‌های لیزری را نمی‌پسندند و ترجیح می‌دهند آن‌ها را خریداری نکنند. البته اگر شما فکر می‌کنید که دیگر خبری از کارتریج نیست، باید بگوییم که شرایط در این موضوع کمی متفاوت است.

چاپگر HP Neverstop Laser با کیت مخصوص HP Reload کار می‌کند که تفاوت‌هایی با تونر دارد. این کیت در اصل یک سرنگ پلاستیکی بزرگ بوده که از تونر پر شده است. شما این کیت را به آسانی در یک شکاف مخصوص برروی چاپگر قرار می‌دهید. پس از جاگذاری کیت فوق در دستگاه، جوهر به چاپگر تزریق می‌شود.

اچ‌پی می‌گوید که فرآیند قراردادن این کیت در چاپگر حدود 15 ثانیه طول می‌کشد. چاپگر Neverstop Laser با استفاده از یک کیت توانایی چاپ 5000 صفحه را دارد.

چاپگر بدون کارتریج

چاپگر بدون کارتریج اچ‌پی برای پروتکل SMB و استارتاپ‌هایی ساخته شده است که فرصتی برای عیب‌یابی دستگاه نداشته و فقط می‌خواهند که در سریع‌ترین زمان ممکن امور چاپی خود را انجام دهند.

هم‌چنین، چاپگر جدید اچ‌پی از اپلیکیشن هوشمند این شرکت (HP Smart App) نیز پشتیبانی می‌کند تا امکان چاپ مستقیم از تلفن هوشمند و سرویس‌هایی مانند دراپ‌باکس و گوگل‌درایو برای کاربران فراهم شود.

چاپگر بدون کارتریج

چاپگر جدید اچ‌پی در پیکربندی‌های مختلفی وارد بازار خواهد شد که کارهایی مانند اسکن، کپی و چاپ بی‌سیم را انجام می‌دهد. این چاپگر با قیمت 1149 درهم امارات در بازار این کشور به فروش می‌رسد. درحال حاضر، این چاپگر فقط توانایی چاپ، اسکن و کپی تک رنگ (سیاه و سفید) را دارد و مشخص نیست که اچ‌پی از فناوری Neverstop Laser برای چاپگر‌های رنگی هم استفاده خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH