خسارت ارزش افزوده که به صورت ناخواسته بر روی سیم کارت مشتریان فعال می‌شود، وارد یک جنگ تمام عیار شده است. وی حالا از تصمیم جدید دولت برای تع قطعی رومینگ ملی نسل چهارم وزیر ارتباطات اینترنت رایگان

از خسارت هزار میلیاردی اپراتورها تا آسیب شدید کسب و کارها در زمان قطعی اینترنت

قطعی 10 روزه اینترنت منجر به خسارات زیادی به کسب و کارهای مختلف شد که از جمله آن تعطیلی بسیاری از فروشگاه‌ها و سرویس دهندگان اینترنتی بود. سرویس دهندگان خدمات اینترنتی که از هر جهت متضرر شدند، طبق برآوردهای وزارت ارتباطات خسارت 1080 میلیارد تومانی را متحمل شده‌اند!

به گزارش آی‌تی‌رسان، محمد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کشورمان در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت برآوردهای مربوط به خسارت قطعی اینترنت گفت: مدیرعامل شرکت پست از کاهش 40 درصدی درآمد این شرکت گفته و این بدین معنی است که کسب و کارهای کوچک نیز از این اتفاق متضرر شده‌اند.

وی در ادامه به خسارات وارده به اپراتورهای مختلف اشاره کرد و افزود: سازمان تنظیم مقررات بررسی‌هایی انجام داده که نشان دهنده ضرر 1080 میلیارد تومانی اپراتورهاست. بیشترین خسارت نیز به شرکت ایرانسل وارد شده است.

طبق اعلام وزیر ارتباطات، به زودی گزارشی جامع از خسارات وارده به کسب و کارهای مختلف منتشر خواهد شد که البته این آمار برای جبران خسارت در هیات دولت مطرح می‌گردد. بدیهی است که بخشی از خسارات وارده به شرکت‌های مختلف، خدشه در اعتبار و اعتمادی است که به بسیاری از آنها وارد شده و مشخص نیست که این بخش از زیان، چگونه جبران خواهد شد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH