شیائومی ردمی نوت 8

فروش 10 میلیون واحدی اسمارتفون‌های سری شیائومی ردمی نوت 8 در سه ماه

شرکت چینی شیائومی در تاریخ 29 اوت سال جاری میلادی از اسمارتفون‌های سری ردمی نوت 8 (Redmi Note 8) رونمایی کرد و آن‌ها را بلافاصله در اختیار مشتریان قرار داد. تنها حدود سه ماه از معرفی و عرضه این تلفن‌ها به بازار می‌گذرد که شیائومی موفق شد تا 10 میلیون واحد از هندست‌های سری نوت 8 را به فروش برساند.

در همین حال، شیائومی به منظور جشن گرفتن برای دستیابی به این موفقیت، اسمارتفون‌های سری ردمی نوت 8 را با تخفیف ویژه‌ای در وب‌سایت خود به فروش می‌رساند. البته، این نکته را هم باید به یاد داشته باشید که تخفیف شیائومی فقط برای نسخه قدرتمندتر سری ردمی نوت 8 (6/128 گیگابایت) بوده و مخصوص مشتریان چینی است.

شیائومی ردمی نوت 8

با مقایسه میزان فروش این تلفن‌ها و هندست‌های ردمی نوت 7 می‌توان متوجه شد که چینی‌ها به نقطه عطف چشمگیری رسیده‌اند. با مشاهده آمار و ارقام متوجه شدیم که فروش تلفن‌های ردمی نوت 8 تنها در سه ماه به یک عدد هشت رقمی رسیده است. هم‌چنین، تلفن‌های مورد بحث، 30 روز سریع‌تر از ردمی نوت 7 به این میزان فروش دست یافتند. شیائومی در ادامه اعلام آمار فروش تلفن‌های خود اعلام کرد که روزانه حدود 110,000 واحد از پرچمداران سری نوت را در طول این سه ماه به فروش رسانده است.

شیائومی ردمی نوت 8

شیائومی در کنار این اعلامیه به کاربران گفت که تمرکز خود را برروی هندست ردمی K30 که فردا معرفی خواهد شد، قرار داده است. انتظار داریم که این محصول به عنوان اولین محصول از زیرمجموعه ردمی توانایی اتصال به شبکه 5G را داشته باشد. هم‌چنین، طبق شایعات و اخبار منتشر شده، این تلفن از یک نمایشگر تمام‌صفحه دارای حفره برای دوربین سلفی دوگانه استفاده خواهد کرد.

هم‌چنین، احتمال می‌دهیم که اسمارتفون‌های ردمی K30 و K30 پرو از حالت دوگانه 5G که اتصال نسل جدید به شمار می‌‌روند، برای متصل شدن به شبکه اینترنت بهره گیرند. علاوه‌بر این، انتظار داریم که هندست‌های جدید ردمی از فناوری‌های مرتبط با شارژ سریع نیز پشتیبانی کنند.

3 در مورد “فروش 10 میلیون واحدی اسمارتفون‌های سری شیائومی ردمی نوت 8 در سه ماه”

  1. میلاد خوش‌خلقت

    درود بر شما.
    من سالهاست که مترجم هستم، و بسیار به ترجمه و پوشش اخبار فناوری علاقه دارم.سالها پیش کارم رو از وبلاگ نویسی و پوشش اخبار فناوری آغاز کردم، و تاکنون بسیاری فیلم و سریال و انیمیشن ترجمه کردم، ولی حالا فعالیتی ندارم.بسیار مایلم که با تیم شما همکاری کنم.
    می تونم حداقل روزی ۱۰ خبر خوب براتون منتشر کنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH