تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان توسط تعمیرکاران باتجربه کاراباما

سیستم‌های گرمایشی که امروزه برای تامین آب گرم مصرفی و نیز گرم کردن خانه‌ها از آنها استفاده می‌شود، شامل انواع پکیج ها، موتورخانه‌های مرکزی، سیستم‌های برقی و غیره هستند. در میان این سیستم‌ها، رایج‌ترین انتخاب افراد پکیج است که دلایل منطقی و قابل قبولی برای این انتخاب نیز وجود دارد.

پکیج‌های امروزی مزایای چشم گیری را به همراه دارند که از میان آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازده انرژی بسیار بالا و مصرف سوخت پایین
  • استقلال واحدهای مسکونی در تامین آب گرم و گرمایش خانه
  • حذف لوله کشی‌های اضافی و کاهش هزینه‌های اولیه در راه اندازی سیستم گرمایشی و…

با توجه به موارد متعددی چون متراژ خانه، نوع سوخت مصرفی و جایگاه قرارگیری پکیج و نیز قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که افراد از پکیج خود انتظار دارند، انواع پکیچ‌های دیواری و زمینی با ظرفیت‌های متنوع و نیز با سوخت‌های مصرفی مختلف گازسوز، برقی، گازوئیلی و دوگانه سوز در بازار موجودند.

اما یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید پکیج‌های دیواری ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند، برند و مدل پکیج و نیز خدمات پس از فروش آن شامل نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری است. برخی از برندهای مطرح بازار ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس و آریستون هستند که در رابطه با خدمات سرویس و تعمیرات آنها در ادامه توضیحاتی آمده است.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما

یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد به خصوص کسانی که با خرابی لوازم خانگی خود و چگونگی تعمیرات آنها سر و کاری نداشته‌اند، پیدا کردن افراد متخصص برای انجام تعمیرات در اولین فرصت و با هزینه معقول است. همین امر سبب شده تا مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما، برای پاسخگویی به نیاز عزیزان و به کمک صدها نیروی متخصص و باتجربه خود، دست به کار شود.

کاراباما بیش از 3 سال است که در زمینه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی از جمله تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، پکیج، اجاق گاز و… مشغول به فعالیت است. پراکندگی متخصصان مجرب کاراباما در 3 استان تهران، البرز و گیلان، این امکان را فراهم ساخته تا در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه خدمات به افراد میسر باشد.

برخی از ویژگی‌ها و مزایای چشم گیر کاراباما که دلیل تمایز و برتری آن نسبت به رقباست، عبارتند از:

  • بیش از 1100 متخصص حرفه‌ای تعمیرات لوازم خانگی با میانگین 11 سال تجربه
  • ارائه 180 روز گارانتی خدمات ارائه شده
  • پوشش دهی سرتاسر نقاط تهران، البرز و گیلان
  • ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن
  • اولویت با تعمیر قطعات جهت کاهش هزینه های تعمیرات شما
  • امکان ثبت درخواست آسان از طریق سایت و اپلیکیشن

سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور

یکی از مطرح‌ترین برندهای ایرانی در بازار سیستم‌های گرمایشی و بالاخص پکیج‌های دیواری، ایران رادیاتور است. پکیج‌های ایران رادیاتور از ویژگی‌ها و مزایای متفاوتی برخوردارند که در کنار عوامل دیگری همچون راندمان سوخت مصرفی، ظرفیت، فشار آب مورد نیاز و غیره در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از مهمترین کارهایی که اغلب در هنگام خرابی پکیج ایران رادیاتور مورد اغفال و سهل انگاری قرار می‌گیرد، سپردن سرویس و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور به افراد غیر متخصص و تعمیرکاران عادی آبگرمکن و غیره است. باید توجه داشت که سیستم پکیج دیواری ایران رادیاتور تفاوت‌های عمده نسبت به دیگر سیستم‌ها داشته و تنها تکنسین‌های دوره دیده و باتجربه امکان انجام خدمات تعمیر یا سرویس بر روی آنها را دارند.

بنابراین با مراجعه به تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور از وارد آمدن خسارات بیشتر به دستگاه و هزینه‌های بیشتر جلوگیری کرده و مشکل دستگاه به صورت اصولی برطرف خواهد شد. در همین راستا، به کمک صدها متخصص پکیج ایران رادیاتور کاراباما که در اقصی نقاط کشور مشغول به فعالیت هستند، می‌توان در کوتاهترین زمان و به صورت بازگشت ناپذیر ایراد دستگاه را برطرف و بابت خدمات ارائه شده گارانتی تضمینی از سوی شرکت دریافت کرد.

سرویس و تعمیر پکیج بوتان

بوتان یکی دیگر از برندهای مطرح داخلی در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی است. پکیج‌های دیواری بوتان به دلیل کیفیت خوب، مصرف انرژی بهینه و راندمان بالا، توانسته‌اند از استقبال خوبی برخوردار باشند که در این میان می‌توان به 4 مدل مطرح آن با اسامی پاویا، پرلا پرو، پارما و بیتا اشاره کرد.

با این حال، مشکلات متداولی که گریبان گیر تمامی مدل‌ها از جمله پکیج دیواری بوتان بوده را می‌توان مواردی از قبیل: گرم نشدن رادیاتورها، اختلاف دمای آب گرم با مقدار تنظیم شده، ثابت نبودن دمای آب گرم، روشن و خاموش شدن مداوم پکیج، خاموش شدن مشعل، غیرفعال شدن پمپ و غیره نام برد. این مشکلات متداول و موارد مشابه تنها از طریق تعمیرکار پکیج بوتان قابل رفع است.

با وجودی که عملکرد پکیج‌های دیواری تقریبا مشابه است، هر روزه بر مدل‌های جدید آن که از ویژگی‌ها و ساختار متفاوت‌تری برخوردارند، افزوده می‌شود. لذا سرویس و تعمیرات پکیج بوتان را لازم است تنها توسط متخصصان مجرب و باسابقه پکیج بوتان انجام داد، تا از صرف هزینه بیهوده و خسارات بیشتر به دستگاه جلوگیری شود.

تعمیرکاران متخصص کاراباما در کوتاهترین زمان و به صورت کاملا حرفه‌ای و تضمین شده، پس از عیب یابی کامل پکیج بوتان هر گونه مشکل و ایراد موجود را برطرف و گارانتی 180 روزه را به مشتری اعطا می‌کنند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان توسط تعمیرکاران باتجربه کاراباما”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH