انتشار تصاویر مطبوعاتی اسمارت‌فون موتورولا وان هایپر پیش از عرضه رسمی آن

پیش‌تر شاهد انتشار اخبار و شایعات متعددی پیرامون اسمارت‌فون موتورولا وان هایپر بودیم. تصاویر اولیه مربوط به این هندست نیز قبلا منتشر شده است. اما اکنون با نزدیک شدن به موعد رونمایی از موتورولا وان هایپر در اواخر وقت امروز به‌نظر می‌رسد که جزئیات بیش‌تری در خصوص این هندست روشن شده است. انتشار تصاویر مطبوعاتی رسمی از موتورولا وان هایپر، درکی واضح را از زوایای مختلف طراحی این هندست ارایه خواهد داد.

پیرو اطلاعات لو رفته پیشین، این محصول نخستین هندست موتورولا با دوربین پاپ‌آپ به‌شمار می‌رود. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی گوشی در گوشه فوقانی سمت راست بدنه مستقر شده و امکان خلق تجربه تمام‌صفحه یکپارچه‌تر را فراهم نموده است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها نمایشگر IPS LCD گوشی از اندازه 6.39 اینچی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. در بخش پشتی دستگاه نیز پیکره‌بندی دوربین دوگانه به چشم می‌خورد. این ماژول از حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین سامانه فوکوس لیزری خودکار و ماژول فلاش LED نیز در قسمت جانبی دوربین مستقر می‌شوند.

پنل پشتی گوشی از دکمه پاور میزبانی می‌کند؛ اما این‌بار از لوگوی کلاسیک موتو هیچ خبری نیست. موتورولا لوگوی خود را به گوشه تحتانی سمت چپ گوشی منتقل کرده است. نماد تجاری One نیز در همین قسمت قابل مشاهده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد موتورولا وان هایپر به‌عنوان یکی از اعضای پروژه اندروید وان شرکت گوگل روانه بازار خواهد شد.

قسمت سمت راست بدنه گوشی از دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا میزبانی می‌کند؛ در حالی‌که بخش تحتانی دستگاه شامل یک درگاه type-C و یک اسپیکر خواهد بود. تراشه اسنپ‌دراگون 675 به‌همراه حداقل 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی سایر مشخصات سخت‌افزاری گوشی را تشکیل می‌دهند. انرژی موردنیاز موتورولا وان هایپر نیز احتمالا از طریق یک باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH