اپل بهترین نرم‌افزار و بازی‌های آی‌فون و آی‌پد در سال 2019 را اعلام کرد

اپل بهترین نرم‌افزار و بازی‌های منتشر شده در سال 2019 برای آی‌فون، آی‌پد، مک و اپل تی‌وی را انتخاب کرد. مهم‌ترین جایزه سال، بهترین نرم افزار ارایه شده برای آی‌فون، به اپلیکیشن Spectre Camera رسید. این نرم‌افزار توسط همان تیم توسعه‌دهنده Halide طراحی و منتشر شده است. با استفاده از این نرم‌افزار، کاربر می‌تواند بدون نیاز به تجهیزات سخت‌افزاری خاص، به سادگی تصاویر زیبایی با افکت long exposure بگیرد.

بهترین نرم‌افزار و بازی‌های آی‌فون

اپل در علت انتخاب این نرم‌افزار نیز به این موضوع اشاره کرده است که Spectre تنها با اتکا به هوش مصنوعی و قدرت نرم‌افزاری، افکتی خاص را به وجود می‌آورد. گفتنی است، با استفاده از long exposure می‌توان دنباله نوری پشت ماشین‌ها را که به شکل نوار قرمز رنگ بلندی درمی‌آید، ثبت کرد. همانطور که مشاهده می‌کنید، در تصویر گرفته شده توسط این قابلیت از آبشار، جریان داشتن آب به خوبی مشخص است و آبشار شبیه به آب عمودی نیست.

بهترین نرم‌افزار و بازی‌های آی‌فون

اما دیگر عنوان حایز اهمیت مربوط به بهترین بازی سال آی‌فون می‌شود که به Children of the Light رسید. Children of the Light یک بازی فری‌میوم است که کاربر را به هفت اقلیم رویایی می‌برد تا پرده از رازهایی بردارد. در این بازی می‌توانید با دیگر گیمرها نیز ارتباط برقرار کرده و ماجراجویی شخصی خود را داشته باشید. گرافیک بازی بر روی صفحه نمایش آی‌فون به شدت چشم‌نواز است و با توجه به رایگان بودن آن، همین حالا می‌توانید بهترین بازی سال را تجربه کنید.

بهترین‌های آی‌فون در سال 2019

اپل همچنین جایزه‌ای نیز به بهترین بازی آرکید سال اختصاص داد و در این زمینه Sayonara Wild Hearts به عنوان بهترین بازی انتخاب شد. هدف در این بازی “یافتن هارمونی کاینات” است؛ اما در اصل گیمر سوار بر دوچرخه شده و در یک فضای سایبرپانکی، شمشیر خود را تکان می‌دهد. بازی برای کسانی که اشتراک اپل آرکید داشته باشند، رایگان است.

کوپرتینویی‌ها Hyper Light Drifter را به عنوان بهترین بازی سال آی‌پد، Flow by Moleskine را به عنوان بهترین نرم‌افزار سال آی‌پد و GRIS را به عنوان بهترین بازی سال مک عنوان کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH