ماجرای حرفه‌ای‌ترین گیمر دنیا که با یک دست سخت‌ترین بازی‌ها را تا انتها می‌برد!

همه ما به خوبی می‌دانیم که بازی اورواچ (Overwatch) به تنهایی سختی‌ها و دردسرهای خودش را دارد، حال تصور کنید که این بازی را تک‌دستی انجام دهید! در این صورت شاید بتوان گفت که سختی‌اش به راحتی چند برابر می‌شود! ولی چیزی که در ادامه خواهید خواند، اگر نگویید “احمقانه است”، قطعا تحسین خواهید کرد.

تعداد زیادی از سرسخت‌ترین و به قول معروف “شاخ‌ترین” بازیکنان این بازی حتی نمی‌توانند به درجه پلاتین (Platinum) راه پیدا کنند، ولی این استریمر توییچ به گونه‌ای عمل می‌کند که انگار این کار آسان‌ترین کار دنیاست!

این استریمر که با نام “TheOneHandOnly” شناخته می‌شود، می‌گوید که او یکی از گیمرهای قدیمی و حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری است، که این موضوع قطعا کارش را کمی راحت‌تر کرده و به خلاقیت‌اش در بازی می‌افزاید، با آنکه تنها با یک دست بازی می‌کند.

او در نخستین بازی خود با ریپر (کاراکتر بازی)، امتیازات زیادی را یک تنه بلعید، به گونه‌ای که انگار سال‌هاست این بازی را انجام می‌دهد.

او بی‌درنگ وارد میدان ترس و نبرد می‌شود، نهایی‌ترین قدرتش را بر سر دشمنانش می‌کوبد، چند بازیکن را حذف می‌کند، صورتش را چرخانده و چشمان خون‌گرفته و پر از خشم‌اش را رو به دیگر بازماندگان آن جهنم آتشین می‌کند، و بی‌آنکه ذره‌ای خدشه بردارد و عرق بریزد، کل میدان را به خاک‌و‌خون کشیده و تمامی بدخواهانش را نابود می‌سازد!

اگر شک دارید، می‌توانید سری به ویدیوهایش در وبسایت توییچ بزنید و به وضوح ببینید تا باورتان شود که چگونه با دسته بازی کار می‌کند، زیرا حین بازی از خود فیلم می‌گیرد. کافیست نام او را در آنجا جستجو کنید.

این آقای تک‌دست، دلیل بازی کردنش با یک دست را نقص مادرزادی در بازوی راستش بیان کرده است. همانطور که از ویدیوهایش پیداست، او هنوز می‌تواند تا اندازه‌ای از دست راستش استفاده کند، و ظاهرا هنوز هم می‌تواند با برخی از بهترین گیمرهای دنیا تن‌به‌تن شود.

با آنکه پلتفرم مورد استفاده او پی‌سی است، ولی به جای ماوس و کیبورد، او از دسته بازی کمک می‌گیرد، و همانطور که می‌دانید، این کار او را از مزایای زیادی به مانند دقت بیشتر، هدف‌گیری بهتر، واکنش سریع‌تر، امکانات بیشتر، و … دور می‌کند، ولی با توجه به پیشرفت چشمگیر او در بازی و کسب درجه پلاتین، به نظر نمی‌رسد که خیلی تحت تاثیر این مشکلات قرار گرفته باشد‌; این در حالیست که بسیاری از رقیبان او در این بازی از موس و کیبورد استفاده می‌کنند.

کاراکتر ریپر به نحوی طراحی و برنامه‌ریزی شده است که اگر بخواهید با او تاثیرگزار باشید، باید سریع و دقیق باشید، حال، اگر کسی تنها با یک دست بتواند رامش کند، این نیز جای بسی تحسین دارد.

مهم نیست که چه فکر می‌کنید، همین که شخصی با یک دست و بدون استفاده از ماوس و کیبورد بتواند چنین بازی دشواری را اینگونه تحت سلطه خود بگیرد، این خود به تنهایی شگفتی‌آفرین است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH