اکسپریا 3

اکسپریا 3 با دوربین شش‌گانه و رم 12 گیگابایتی در راه است

تاکنون، شایعات زیادی درباره اسمارتفون پرچمدار سونی اکسپریا 3 (Xperia 3) منتشر شده است. اما این تلفن، امروز در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شد که از تراشه اسنپدراگون 865 و رم 12 گیگابایتی بهره می‌برد. انتظار بهره‌گیری اکسپریا 3 از تراشه پرچمدار شرکت کوالکام را داشتیم. هم‌چنین، میزان رم این تلفن نیز دو برابر حافظه رم اکسپریا 1 است.

برد اصلی پرچمدار 2020 سونی با عنوان “Kona” در گیک‌بنچ مشاهده شده است که به کد تراشه اسنپدراگون 865 اشاره می‌کند. به علاوه، این تلفن از سیستم‌عامل اندروید 10 برای اجرای نرم‌افزار استفاده می‌کند.

شماره مدل PM-1310 این تلفن ما را کمی گیج می‌کند، این شماره مدل در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده وب‌سایت SonyMobile.com نیز مشاهده شده است. باتوجه به شماره مدل PM-122X که متعلق به اکسپریا 1 است، ما از طرح سونی برای ترتیب شماره مدل‌ تلفن‌ها آگاه نیستیم، زیرا ژاپنی‌ها در این زمینه از یک الگوی خاص پیروی نکرده‌اند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، اکسپریا 3 دارای چهار مدل مختلف خواهد بود؛ برترین مدل آن نیز از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. احتمال می‌دهیم که سونی از طراحی خمیده در پشت این تلفن استفاده کند تا به روز‌های قدیمی خود برگردد. صفحه‌نمایش تلفن نیز با رزولوشن QHD در جلوی دستگاه تعبیه خواهد شد تا کیفیت ارایه شده از آن را شاهد باشیم.

پیش از این نیز رندر‌های منتشر شده از یک تلفن سونی با تراشه اسنپدراگون 865 نشان می‌دادند که این هندست از دوربین شش‌گانه بهره می‌گیرد.

باتوجه به پراکندگی اخبار و شایعات درباره گوشی جدید سونی، احتمال معرفی اکسپریا 3 (که در برخی از شایعات با نام اکسپریا 0 شناخته می‌شود) در نمایشگاه IFA 2020 وجود دارد.

2 در مورد “اکسپریا 3 با دوربین شش‌گانه و رم 12 گیگابایتی در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH