ال‌جی از لپ‌تاپ‌های جدید سری Gram با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل رونمایی کرد

با توجه به سرعت تحول و پیشرفت تکنولوژی، اطمینان از این‌که فناوری خریداری شده توسط شما بهترین نمونه در عصر خود به‌شمار می‌رود؛ همواره ایده مطلوبی خواهد بود. دلیل چنین پدیده‌ای این است که هر ساله شاهد رونمایی از سخت‌افزارهای جدیدتر و قدرتمندتر هستیم. لذا چنانچه محصولات خریداری شده خود را دائما به‌روزرسانی نمی‌کنید؛ در این‌صورت دسترسی به آخرین فناوری‌های روز به شما کمک می‌کند تا حداقل برای مدتی در گردونه تولیدات پیشرفته و به‌روز باقی بمانید.

چنان‌چه به‌دنبال خریداری یک لپ‌تاپ جدید از بازار هستید؛ در این‌صورت جالب است بدانید که اخیرا کمپانی ال‌جی از لپ‌تاپ‌های جدید سری Gram خود رونمایی کرده است. این محصولات با جدیدترین نمونه‌های پردازنده‌های نسل دهمی کور اینتل روانه بازار می‌شوند. همچنین لپ‌تاپ‌های مذکور از تراشه‌های گرافیکی Iris Plus شرکت اینتل بهره گرفته و از حداکثر 24 گیگابایت حافظه رم DDR4 پشتیبانی خواهند کرد. لذا کاربران در صورت نیاز به حافظه رم فراوان می‌توانند نسبت به ارتقاء ظرفیت آن اقدام نمایند.

لپ‌تاپ‌های Gram جدید ال‌جی با ابعاد مختلفی روانه بازار می‌شوند. مدل‌های هیبریدی 2 منظوره با نمایشگر 14 اینچی، لپ‌تاپ‌های معمولی 14 و 15 اینچی و نمونه بزرگ‌تر 17 اینچی برای افراد نیازمند به فضای نمایشی بیش‌تر همگی در این طیف جای می‌گیرند. این مدل‌ها همگی مجهز به پردازنده‌های نسل دهمی کور اینتل هستند و تفاوت‌های اصلی میان آن‌ها به اندازه و رزولوشن نمایشگر و البته ابعاد و وزن دستگاه مربوط می‌شود. بعلاوه گجت‌های مذکور با برخی امکانات امنیتی نظیر اسکنر اثرانگشت و استاندارد نظامی MIL-STD 810G تولید خواهند شد. لپ‌تاپ‌های جدید ال‌جی از اتصال وای‌فای 6 و فناوری صوتی DTS X Ultra پشتیبانی می‌کنند.

در خصوص قیمت‌گذاری و زمان عرضه این لپ‌تاپ‌ها هیچ‌گونه توضیحی ارائه نشده است؛ اما انتظار می‌رود که کمپانی کره‌ای در جریان برگزاری رویداد CES 2020 طی ماه آینده از لپ‌تاپ‌های جدید خود رونمایی کند.

1 در مورد “ال‌جی از لپ‌تاپ‌های جدید سری Gram با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH