لومیا 1520 در صدر! (نتایج گروه A)

چندی پیش وعده برگزاری مسابقات جام قهرمانان آی‌تی‌رسان را به شما هواداران همیشگی آی‌تی‌رسان دادیم. اکنون پس از گذشت 4 روز از آغاز این رقابت‌ها در خدمت شما هستیم تا نتایج نهایی دور اول گروه A را به اطلاعتان برسانیم.

در نخستین بازی این گروه و به نوعی بازی افتتاحیه جام، نماینده‌های دو کمپانی غربی نوکیا و شرقی اچ‌تی‌سی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. در این دیدار فوق‌العاده حساس و سرنوشت ساز، گل سرسبد کمپانی فنلاندی نوکیا یعنی لومیا 1520 با تکیه بر قدرت سخت‌افزاری بالای خود به همراه امکانات متعدد و رنگارنگی که توسط پدرش در وجود او نهادینه شده است، توانست با اختلاف نسبتا زیادی، برادر مدافع عنوان قهرمانی یعنی اچ‌تی‌سی وان مکس را شکست داده و 3 امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کند.

[box type=”error”]رای به برنده شدن نوکیا لومیا 1520……….  71.54درصد
رای به برنده شدن اچ‌تی‌سی وان مکس ……….  22.44درصد
رای به تساوی مسابقه ……….  6.01درصد[/box]

در دومین بازی این گروه که از حساسیت کم‌تری برخوردار بود، نماینده ایسوس توانست به راحتی هرچه تمام‌تر از سد نماینده هواوی یعنی اسند میت 2 گذشته و حسرت تنها کسب یک امتیاز را در جام آی‌تی‌رسان به کمپانی پر قدرت هواوی بگذارد، زیرا اگر به خاطر داشته باشید در نخستین سری از جام آی‌تی‌رسان موسوم به آی‌تی‌سی کاپ که میان اسمارت‌فون ها برگزار شد، هواوی از معدود کمپانی‌های حاضر در رقابت‌ها بود که نتوانست حتی یک امتیاز را در مقابل نام تک نماینده خود یعنی اسند پی6 ببیند!

[box type=”info”]رای به برنده شدن ایسوس فونپد نوت6  ……….  64.37درصد
رای به برنده شدن هواوی اسند میت2 ………. 27.13 درصد
رای به تساوی مسابقه ………. 8.5 درصد[/box]

در ادامه جدول رقابت‌های گروه A در پایان دور نخست بازی‌ها را مشاهده می‌کنید.

Group A 1

نظر شما در رابطه با این گروه چیست ؟ آیا تنها نماینده ویندوزفون در این رقابت‌ها می‌تواند به صدر نشینی خود ادامه داده و به مرحله بعد صعود کند؟ آیا اچ‌تی‌سی وان مکس که مدافع عنوان قهرمانی‌ است در جایگاه آخر جدول باقی خواهند ماند؟ برنامه کامل مسابقات را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید!

2 در مورد “لومیا 1520 در صدر! (نتایج گروه A)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH