سوپر گوشی سونی اکسپریا Z2 را بیشتر بشناسید!

Xperia_Z2_Water

ساعاتی پیش سونی موبایل از پرچمدار جدید خود با نام سونی اکسپریا Z2 رونمایی کرد. دستگاهی که با تجهیز به ۳ گیگابایت رم و فیلم‌برداری 4K، می‌خواند نقش قهرمان سونی را بازی کند. در ادامه بیانیه سونی موبایل درباره اکسپریا زد ۲ را می‌خوانید و بیشتر با توانایی‌های آن آشنا خواهید شد.

این تلفن هوشمند بهترین تجربۀ نمایش، صدا، دوربین عکاسی و دوربین فیلم‌برداری را با یک پیشنهاد سرگرمی اختصاصی و اکوسیستمی رو به رشد از محصولات مکمل، ترکیب می‌کند. Xperia Z2 جدیدترین عضو افزوده شده به سری ممتاز Z است که از مارس ۲۰۱۴ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

کونیماسا سوزوکی، رئیس و مدیر ارشد اجرایی Sony Mobile Communications گفت: «ما با Xperia Z2 و ارائۀ تجربه‌های بی‌همتایی که تنها Sony  می‌تواند ارائه کند، سری ممتاز Z خودمان را به سطح بالاتری ارتقاء داده‌ایم و بار دیگر و از طریق فناوری دوربین خودمان تلفن هوشمند را دوباره تعریف کرده‌ایم.  Xperia Z2 با ضبط خاطرات با جزئیاتی فوق‌العاده از طریق فیلم‌برداری 4K و همچنین ارائۀ شیوه‌هایی تازه برای استفاده از دوربین با برنامه‌های دوربین بی‌نظیر Xperia، تجربه‌ای نوآورانه را ارائه می‌کند. علاوه بر این بهترین‌های Sony در کیفیت صدا هم در این تلفن هوشمند ارائه شده است و کاربران اکنون می‌توانند به لطف فناوری تحسین شدۀ حذف نویز دیجیتالی ما، حتی در محیط‌های پر سر و صدا بدون مزاحمت به موسیقی‌شان گوش فرا دهند.»

بهترین دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری در تلفن هوشمندی ضد آب

با دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری Xperia Z2 همۀ جزئیات را ثبت و دوباره زنده کنید. Xperia Z2 برای ارائۀ تلفیقی بی‌رقیب از بهترین دوربین موبایل در جهان و پیشرفته‌ترین دوربین فیلم‌برداری ما تاکنون در تلفن هوشمندی به نازکی ۸٫۲ میلی‌متر، به فناوری‌های اثبات شدۀ دوربین Sony مجهز شده است. دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی با حسگر CMOS برای عکس Exmor RS برای موبایل از نوع 1/2.3، لنز برندۀ جایزۀ G از Sony و موتور پردازش عکس BIONZ™‏ برای موبایل به کیفیت فوق‌العادۀ عکس و ویدیو می‌انجامد.

این قابلیت‌ها برای ارائۀ عکس‌ها و ویدیوهایی واضح، زنده و زیبا بدون توجه به شرایط محیطی در هنگام تصویربرداری، با همدیگر کارمی‌کنند. شما اکنون می‌توانید با حالت بهسازی شدۀ ویدیوی جدید، خاطراتتان را با جزئیاتی خیره‌کننده با وضوح ۳۸۴۰‎‎x۲۱۶۰‎ پیکسل با جزئیاتی چهار برابر Full HD ثبت کنید. این حالت بهترین دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری را در یک تلفن هوشمند ضد آب ارائه می‌کند.

علاوه بر این فناوری لرزش‎‌گیر SteadyShot™‎ از اینکه تصاویر گرفته شده حتی در هنگام راه‌ رفتن هم صاف و بدون لرزش خواهند ماند، اطمینان حاصل می‌کند. برنامۀ جدید Movie Creator به شما اجازه می‌دهد تا ویدیوهایتان را ویرایش کرده و برش دهید و از این طریق به آسانی آنچه را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، برگزینید. جلوه‌های کاهش سرعت نمایش را در یک یا چند مکان در خط زمانی ویدیو وارد کنید سپس پیش از ذخیره و اشتراک‌گذاری ویدیویتان، پیش‌نمایش را ببینید.

بهترین ویدیو سزاوار بهترین صداست. میکروفن استریوی جمع‌ و جور و نوآورانۀ STM10 ضبط صدای استریو را با کیفیت بالا امکان‌پذیر می‌کند.  این وسیلۀ جانبی جمع و جور و آسان برای حمل، مکمل بی‌نقصی برای ویژگی ضبط ویدیوی با کیفیت 4K تلفن هوشمند Xperia Z2 است.

SonyMobile_XperiaZ2_GroupImage_HR

هوشمندترین تلفن هوشمند موجود با اکوسیستمی روبه رشد از برنامه‌های دوربین Xperia

تجربۀ خودتان را از موبایل با طیف رو به رشدی از برنامه‌های نوآورانۀ دوربین Xperia بهبود دهید. Xperia Z2 علاوه بر Info-eye™‎، Social live و Timeshift burst با برنامه‌های از پیش‌بارگیری شدۀ دوربین Xperia جدیدی، هم برای عکس و هم برای ویدیو، ارائه می‌شود.

  • Timeshift video: برای دوباره زنده کردن تک تک لحظات ثبت شده با جزئیات حرکت آهسته. حالت جدید Timeshift video به شما اجازه می‌دهد با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کرده و صحنه‌هایی را برای کاهش سرعت پخش و افزودن جلوۀ حرکت آهسته به آنها در هرکجا و حتی در زیر آب، انتخاب کنید.
  • Creative effect: از طیفی از جلوه‌های خلاقانۀ جدید برای عکس‌ها و ویدیوهایتان استفاده کنید. این تنظیمات که به صورت هم‌زمان برای ویدیوها در دسترس هستند، با طیفی از جلوه‌ها مانند رنگ، ثبت رد تصویر سوژه متحرک، وارونه کردن و جلوه‌های حرکتی، کلیپ‌هایتان را بهبود می‌دهد.
  • محو کردن پس‌زمینه (Background defocus): این برنامۀ جدید دوربین پهنۀ کم عمقی را شبیه‌سازی می‌کند. ثبت دو عکس با دو تنظیم فوکوس متفاوت و ترکیب عمق‌های متفاوت با یکدیگر منجر به تار شدن پس‌زمینه شده و عکس‌هایی با ظاهر حرفه‌ای‌تر ایجاد می‌کند.
  • جلوۀ واقعیت افزوده (AR effect): اکنون برای ضبط ویدیو هم در دسترس است. با پویانمایی‌های واقعیت افزوده از جمله جلوه‌های صوتی برای ویدیو، با عکس‌ها و ویدیوهایتان کمی تفریح کنید.

Vine: به روشی آسان و مفرح ویدیوهایی کوتاه و زیبا بسازید و صدای آنها را تغییر دهید تا دوستانتان آنها را ببینند و همۀ این کارها را از نمایاب دوربینتان انجام دهید. علاوه بر این با استفاده از کلید اختصاصی دوربین می‌توانید ویدیوهای Vine را زیر آب هم بگیرید.

به غیر از این برنامه‌های سرگرم‌کننده و مفید از پیش بارگیری شدۀ دوربین Xperia، طیف گسترده‌ای از برنامه‌های دیگر شامل Wikitude Places، Evernote، VI Sports و موارد بیشتری هم برای لذت بردن شما در دسترس هستند. تنها کافیست به نمایاب دوربینتان بروید، روی نماد حالت دوربین کلیک کنید و سپس برای دیدن همۀ برنامه‌های جدید در دسترس از طریق Sony Select که برای ارتقاء تجربۀ تلفن هوشمند شما آماده شده‌اند، روی «+Apps» کلیک کنید.

بهترین طراحی ما با بالاترین سطح ضد آب بودن

تلفن هوشمند Xperia Z2 که مبتنی بر Android است با در نظر داشتن نیازهای کاربران و با بهره‌گیری از تخصص Sony در صنعتگری ممتاز طراحی شده است. Xperia Z2 با بهره‌گیری از طراحی تکامل یافتۀ OmniBalance، نازک‌تر بوده و با داشتن پنل‌های شیشه‌ای جاگرفته در قاب آلومینیومی یکپارچۀ تکی با لبه‌هایی هموارتر، حس راحت‌تری دارد.

این دستگاه نیرومند مقاوم در برابر گرد و غبار و ضد آب (IP55 & IP58) زیبایی را با عملکرد تلفیق می‌کند. کلید اختصاصی دوربین بدین معناست که همیشه برای ثبت هیجان آماده هستید- چه درون آب و چه بیرون آن. علاوه بر این صفحۀ نمایش ۵٫۲ اینچی فوق‌العادۀ آن با طراحی متقارن بدنه هماهنگ شده و به هنگام نگه داشتن در دستتان، حسی طبیعی را القاء می‌کند.

جان بخشیدن به تجربۀ تماشا با جزئیاتی واضح و زنده
به منظور لذت بردن از تازه‌ترین محتوا با کیفیتی فوق‌العاده و رنگ‌هایی زنده، صفحۀ نمایش Xperia Z2 با استفاده از تازه‌ترین فناوری‌های تلویزیون‌های BRAVIA®که برای موبایل بهینه شده‌اند، ساخته شده است. صفحۀ نمایش ۵٫۲ اینچی TRILUMINOSTMبرای موبایل به همراه Live Colour LED گسترده‌ترین پالت رنگ‌های غنی را برای واضح‌ترین تصاویر ونزدیک‌ترین تجربۀ تماشای ممکن به واقعیت، ارائه می‌کند.

بازتولید رنگ‌هایی طبیعی مشابه آنچه در دنیای واقعی وجود دارد بر روی صفحۀ نمایش کار دشواری است. صفحۀ نمایش TRILUMINOSTMبرای موبایل به همراه Live Colour LED کاملاً جدید، از دیودهای LED قرمز، سبز فسفری و آبی و فیلترهای نوری سفارشی شده برای تولید نوری درخشان‌تر و یکنواخت‌تر استفاده می‌کند. نتیجۀ آن رنگ‌هایی غنی‌تر برروی صفحه بدون خطر اشباع برای همۀ حالت‌های مشاهدۀ تلفن هوشمند شماست.

فناوری وضوح فوق‌العادۀ هوشمند Sony، X-Reality برای موبایل، برای بهینه‌سازی رنگ‌ها، وضوح و کنتراست هر تصویر را تجزیه و تحلیل می‌کند و در عین حال پارازیت را کاهش می‌دهد. عملکرد وضوح فوق ‌العاده برای ارائۀ وضوح و جزئیات خارق‌العاده، پیکسل‌های مفقود شده را بازتولید می‌کند.

سرگرمی بدون اختلال

Xperia Z2  به منظور لذت بردن از بهترین صفحۀ نمایش و طیف گستردۀ سرگرمی‌ها، از طریق خروجی بلندگوهای استریو و فناوری حذف نویز دیجیتالی Sony، کیفیت صدایی باورنکردنی را نیز ارائه می‌کند.
چه سوار هواپیما باشید یا اتوبوس، می‌توانید در حال حرکت و بدون اختلال ونویز پس‌زمینه از موسیقی‌تان لذت ببرید. فناوری حذف نویز دیجیتالی ما و صدای پویا در Xperia Z2 زمانی که با هدست جمع و جور حذف نویز دیجیتالی مدل MDR NC31EM که در درون گوش قرار می‌گیرد، استفاده شود، سرو صدا و نویز محیط را تا ٪۹۸ کاهش می‌دهد. راه دیگر آن است که خودتان را در S-Force Front Surround™ برای لذت بردن از جدیدترین فیلم‌ها، بازی‌ها و موسیقی روی  Xperia Z2، غرق کنید.

موسیقی،فیلم و چیزهای بیشتر- بلافاصله در سر انگشتان شما

با Xperia Z2 شما همچنین طیفی از سرگرمی‌ها را درست از لحظۀ روشن کردن تلفن هوشمندتان، دریافت می‌کنید

  • برنامۀ «What’s New» به شما کمک می‌کند فیلم‌ها، موسیقی و بازی‌های جدید و توصیه شده را که از طریق ویجتی تعاملی و آگه ساز روی صفحۀ اصلی در دسترس است، برای لذت بردن از آنها روی Xperia Z2 کشف کنید.
  • PlayMemories Online- سرویس عکس و ویدیوی مبتنی بر رایانش ابری که دربرنامۀ Album ادغام شده است. قابیلیت جدید «همگام‌سازی همه» به کابران اجازه می‌دهد فوراً و به طور خودکار همۀ عکسهایشان را بدون محدودیت حجمی۳ آپلود کنند و از آنها روی همۀ دستگاههایشان لذت ببرند.

از عملکرد فوق سریع و یک باتری قابل اطمینان لذت ببرید

Xperia Z2 برای عملکرد چندوظیفه‌ای و لذت بردن از هرچیزی، از مرور وب گرفته تا پخش جریانی بدون معطلی ویدیو، با سرعتی فوق‌العاده، توانمند شده است. Xperia Z2 با پردازشگر چهار هسته‌ای Qualcomm® Snapdragon™ 801 از نوع Krait که با  4G LTE به طور کامل یکپارچه شده است، عملکرد فوق سریع و بدون وقفه‌ای را برای سرگرمی و برنامه‌هایی که می‌خواهید از آنها لذت ببرید، فراهم می‌آورد. Snapdragon 801 همچنین به پردازشگر گرافیکی Adreno™ 330 برای بازی و گرافیک‌های غنی و نیز ISP دوگانه برای تجربۀ یکپارچۀ دوربین عکس‌برداری، دوربین فیلم‌برداری و نمایشگر، مجهز است.

Xperia Z2 همچنین به یک باتری بزرگ ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی تجهیز شده است که عملکرد متمایز و پیشرو در ردۀ خودش را ارائه می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید با حالت Battery STAMINA از Sony حتی بیشتر متصل بمانید چرا که این حالت به منظور صرفه‌جویی در مصرف باتری زمانی که صفحۀ نمایش فعال نیست، عملکردهایی را که به آنها نیازی ندارید به طور خودکار خاموش می‌کند. به محض اینکه کلید خاموش/روشن را برای روشن کردن صفحۀ نمایش فشار دهید، همه چیز دوباره روشن شده و به کار می‌افتد.

اکوسیستمی بی‌رقیب از محصولات مکمل و لوازم جانبی هوشمند شامل SmartWear

Sony جامع‌ترین طیف محصولات مکمل و لوازم جانبی نوآورانه را برای ارائۀ شیوه‌های جدیدی به منظور استفاده و لذت بردن از تلفن هوشمندتان، در اختیار شما قرار می‌دهد. با وجود ۱۵۴ محصول مجهز به NFC با قابلیت اتصال تک لمسی شامل تلویزیون، هدفون‌، بلندگو، تبلت و موارد دیگر، اتصال و لذت بردن از محتوایتان بر روی چندین دستگاه مختلف هیچ‌وقت ساده‌تر از این نبوده است.

SmartBand SWR10 با مشارکت برنامۀ Lifelog با ایجاد یادداشت‌های خودکار از فعالیت‌ها، سرگرمی‌ها و خاطراتتان در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته، برای ثبت زندگی‌تان با Xperia Z2 کار می‌کند. علاوه بر این با SmartBand و مجموعه‌ای از اعلان‌ها که به طور مستقیم روی مچ دستتان دریافت می‌شود، دیگر لازم نیست نگران گم کردن تلفنتان یا از دست دادن یک تماس تلفنی مهم باشید.

Xperia Z2 از مارس ۲۰۱۴ در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

40 در مورد “سوپر گوشی سونی اکسپریا Z2 را بیشتر بشناسید!”

  1. سلام. من برای گوشی گرفتن خیلی تحقیق کردم. و در آخر سونی اکسپریا z2.را ترجیح دادم.قبلش سامسونگ داشتم. با گلگسی s5 هم کار کردم. بنظرم s5تنها برتری که در مقابل z2 داشت صفحه نمایشش بود که کمی بهتر بود.وگرنه سرعت و دوربین و زیبایی z2 خیلی خیلی بیشتر از s5هست.
    شرکت سامسونگ و طرفدارانش خیلی بزرگش میکنن. درحالی که واقعا چنین چیزهایی که میگن نیست. برعکس شرکت سونی. اصلا درخت هرچی پر بارتر باشه سر بزیر تره

  2. سلام خسته نباشیید
    میخواستم کسانی که با z2 و s5 کار کردن راهنمایی کنن
    تورو خدا فقط کسانی که دارن بگن
    جون عزیزاتون من یه پسر 14 ساله هستم به 1000 زور پول جمع کردم تا بتونم یکی بخرم
    لطفا کسی که بااهاش کار نکرده نظر نده
    کدوم بهتره از نظر ( دوربین و هنگ نکردن و هوشمند بودن و کیفیت صفحه و بازی های hd
    لطفا کسی که نظر میده اول نظر دادنش بگه (سروش ) تا من بدونم به من جواب میده

  3. من حدود 1100 تا 1300 برای گوشی می خوام هزینه کنم. برام صفحه نمایش ،دوربین و دوام گوشی مهم است. بیشتر وی گردی ، عکاسی و تاحدودی هم بازی انجام میدم.از اونجا که هر 4 یا 5 سالی یه بار گوشی را عوض می کنم استحکام و دوام گوشی برام خیلی مهم است.
    در انتخاب گوشی موندم پس از کمی جستجو 2گوشی z1 و Honor 6 را پسندیدم.می خواستم لطف کنید نظر تون را بدونم کدوم را انتخاب کنم؟ نظر شما چیست آیا گوشی دیگری مد نظر شماست؟
    بنظر شما ارزش هزینه بیشتر برای Z2 در مقابل Z1 داره؟
    گوشی Xperia Z1 و یا Xperia Z2 با Xperia Z Compact چه تفاوتی داره ؟آیا سری Compact بهتره؟

  4. اگه با گارانتی میگیرین روی خدماتش خیلی توجه کنین، سونی تو ایران از نظر گارانتی خیلی ضعیف عمل کرده و آرین با انحصاری که به وجود آورده به نوعی ضربه زده به سونی تو ایران، پاسخ گویی درستی هم نداره و معمولآ افرادی که دیدم گوشی سونی دارن بدون گارانتیشو گرفتن

  5. من خودم سامسونگ دارم ولی بدونین اکسپریاz2 بهترین گوشی است ازهمه لحاظ وs5 بهش نمی رسه برو باهاش فیلمیرداری کن وعکس بگیر اون هم چطوری!!!!!!!!!!!!!!! توته دریا!!!

    1. شما خوندین شرایط ضد آب بودنشو؟ دقیقآ ذکر شده تو آب دریا و آکواریوم ممکنه به گوشی آسیب برسه؛
      من داشتمش، تو آب مشکلی نداشت اما وقتی خیسه ازش استفاده کنی و بخوای تایپ کنی یا موزیک پلی کنی پشیمون میشی احتمالآ
      گارانتی هم که هزار تا ادا دارن

  6. من چند روز پیش توی جنوب بودم اونجا گوشیz2 رو دیدم اصل ژاپن بود.باهاش کار کردم واقعا حیرت انگیز بود.تازه فهمیدم این ایراد و اشکال های چرت و پرتی که میبینید توی سایتا زدن همش دروغه و واسه خراب کردن بازار سونیه.علاوه بر ضدآب بودنش کاملا زد خش وضد ضربه هم بود……لپ کلام بگم عااااااااااااااااالللللللللللللییییییییییییییییییییییییییی

  7. همتون اگه تو اینترنت خونده باشید حتما مقایسه z1باs4رودیدید روی z1زده دوربین20ولی همش دروغ درمقایسه هایی که کردن دوربین s4خیلی بهتره گوشی های سونی فقط خوشگلی دارن نه کارایی رقابت اینو s5هم معلوم میشه که s5بهتره درسته که قیافش ضایعه است ولی عوضش کاراریی خیلی خوبی داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. اون به خاطر دوربینش نیست به خاطر نوع صفحه نمایشه که تو سامسونگ رنگه رو اغراق آمیز و غیرواقعی اما جذاب تر نشون میده.

    2. سلام عمو جون 1 سال از نظرت میگزره خوب حالا بیا یکم بت بخندیم بهترین گوشی 2 سال اخیر هیمن سونی زد 2 شد سامسونگتون رید گلن.. فازت چی بوده سونی رو با سامسونگ مقایسه کردی… ال جی 3 جلوی سونی زد2 نابود شد چه برسه به گوشی های مزخرف سامسونگ .. دوربین سونی زد2 هم 20 اصل بود گلم رکب خوردی خخخ تازه قابلیت فیلمبرداری 4k هم بش اضافه شد باز رکب خوردی قابلیت 4g هم بش اضافه شد بازم رکب خوردی عشقست سونی غول گوشی های سونی تا به الان شناخته شد. حالا اگه راست میگی بیا نظر بده هاهاها

  8. یه نفر نیست به این دوستان که میگن سامسونگ گند زد با اس 5 بفهمونه شما گوشی رو از نزدیک دیدی یا لمس کردی ؟ شما فقط میتونی عکس های s5 رو تماشا کنی چون با پولت رفتی sony ya LG خریدی و حالا از اینکه دستتون به گوشت نمیرسه میگین پیف پیف . شما برو یه چسب رخم برای دل سوختت بگیر که نمیتونی سامسونگ بگیری . پرچم بالاست

    1. من با دوتاشون کار کردم ، s5 جذابیت های بیشتری داره لمل چیزی که واقعیت داره اینه که کیفیت عکسشون تا وقتی به اندازه ی بزرگ چاپ نشه اختلافشون مشخص نمیشه، یعنی قابلیت تشخیص تفاوت بیشتر از 12 مگاپیکسل رو که بعضی جاها 8 مگاپیکسل مطرح میشه رو چشم در ابعاد صفحه نمایش نداره ، از نظر ظاهری سونی به شدت سره و از نظر جذابیت های نرم افزاری سامسونگ جلو میزنه

  9. ای بابا .چرا گیر دادین به این گوشیا. بی معرفتا مگه یازده دو صفر یادتون رفت..وقتی هیچکدوم از اینا نبودن .اون پیشمون بود

  10. واقعااااااا محشره من خودم سامسونگی بودم ولی بعد معرفی این گوشی و اس 5 واقعا از این بیشتر خوشم اومد اس 5 با اون قیافه ضایعش !!!ولی من منتظر Z3 میمونم چون زود معرفی میشه !!!

  11. سوپر گوشی ، ههههه . در حضور اس5 چطور به این پاره آجر میگید گوشی ؟؟

    هیچوقت ندیده بودم به یه آشغال بگن “سوپر گوشی”‌!!!!

  12. به نظر من امسال سامسونگ با S5 شانسی برای رقابت نداره خودم از سامسونگ استفاده می کنم ولی به نظرم این گوشی اصلا زیبا نیست و می تونم بگم ظاهرS4 از نظر من بهتر از S5 هستش.

    دو هفته پیش که می خواستم گوشی بگیرم شک داشتم که برای S5 منتظر بمونم یا نه ولی رفتم و نوت3 گرفتم و فکر می کردم که S5 خیلی قوی خواهد بود ولی وقتی مشخصاتش رو توی اخبار دیجی کالا خوندم انچنان قوی نبود و حتی نوت3 رو بهتر از اون می دونم چون سخت افزار مشابه ایی داره و رمش 3گیگ هست در صورتی که S5 رم 2 گیگ داره.

  13. موقعی که z1 اومد گفتم که این گوشی رو نخرین چون سونی عجله ای این گوشی رو داده بیرون ولی در مورد این گوشی میتونم بگم که بخرین موردی نداره هرچند من منتظر سالار one2 هستم

    1. آره تو راست میگی خوب بود تو پست بررسی اولیه سونی اکسپریا Z2: یک شانس دوباره برای بازنده‌ها! ضایعت کردم دیگه کاری نکن دوباره ضایعت کنم.

        1. با کسی که حرف دروغ میزنه زور بهش داره.
          راستی آتی رسان جون یکی از نظرامو پخش نکردی معلومه واقعا متعصبی
          لطفا این یکیو پحش کن.

        2. دوست عزیز مثل اینکه این مثلا پرچمدار جدید سامسونگ خیلی تو ذوفت خورده که با همه اینطور بی ادبانه و عصبی برخورد میکنی .
          من خودم طرفدار هیچ برندی نیستم . اما واقعیت اینه که سامسونگ تو S5 دوباره گند زده از نظر طراحی مسخره و کیفیت ساخت مزخرفش منظورمه .
          شما مطمئن باش S5 یه شکست بزرگ برای سامسونگ خواهد بود . در آینده نه چندان دور به حرف من خواهی رسید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH